fredag den 2. august 2013

LAYOUT

Jeg har været så heldig at finde et par blokke med Primas Fairy rhymes papir i Panduro
nedsat med 50 og 70% og det papir er bare så lækkert ( nok mest bagsiderne men sådan
 har jeg det nu tit )
Jeg har lavet atter et layout med et billed fra Kiras konfirmation og ja det er Maria!!!

Jeg har brugt dies fra Marianne Design, Memory Box og Spellbinders, en stick pens
jeg har fået af OLIVIA, glas mosaikker (også købt på tilbud i Panduro) og nogle dele fra
 et smykke.
Rammen er blevet "mishandlet" efter DENNE TUTORIAL


















Mange sommerlige scrap hilsner
Lisa.

9 kommentarer:

  1. Så lækkert og si mig en gang laver du andet end at scrappe for tiden, hø hø er bare misundelig
    Og den der mishandling er FED

    SvarSlet
  2. Nu har jeg jo været så heldig at jeg har set det live, og det gør sig også godt på billeder, super flot L.O Lisa og tak for i går det var så hyggeligt.
    Knus Karina

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare smadder flot lavet. Rigtig smukt arbejde.

    SvarSlet
  4. Super super flot LO, fyldt med lækre detaljer og i noget lækkert papir :-)
    Billedet der ved jeg ikke lige hvad jeg mener :-D
    Tusind tak for hyggeligt selskab i går :-)

    SvarSlet
  5. Som altid når du laver noget,super smukt og så gennemført

    SvarSlet
  6. Smukt layout, som altid føler jeg næsten trang til at sige ;-) Dine detaljer er bare så fantastisk og godt at se, du finder anvendelse for en stickpin ;-) Jeg har endnu ikke fået brugt det bling bling du sendte mig (fra en 10kr halskæde) men jeg kan bare ikke nænne det....jeg håber jeg snart får mod til at bruge dem...hi hi...

    SvarSlet