tirsdag den 6. august 2013

LAYOUT


 Idag vil jeg vise jer to layout.
Det første er lavet med papir fra Kaiser Craft serien 75 cents collection, der ud over
har jeg brugt et net som der blev købt valnødder i til jul, lidt rustne "dimser", snor, die
fra spellbinders, blomster og hønsenet.
Alle metal "dimser har været total blanke og er nu godt rustne så en dag vender jeg tilbage
med en lille tutorial på hvordan de er blevet ældet













Her kommer det næste layout og her har jeg forsøgt at bryde lidt ud af 
min comfort zone og lavet et for mig lidt anderledes layout og og det gik
forbavsende hurtigt med dette layout og jeg er nu blevet ret glad for det ;O)

Jeg har brugt papir fra Heidi Swapp Vintage Chic og forskellige rester, bølge-
pap, gesso, mask, forskellige stempler, embossing folder og noget transperant
plastik som er blevet embosset og derefter malet med gesso.













                                                       Mange scrap hilsner
                                                                   Lisa.

13 kommentarer:

  1. Begge LO'er er super flotte og som altid fyldt med mange detaljer at man lige skal bruge lidt mere tid på at kikke billeder...

    SvarSlet
  2. Ja de er som vanligt meget fine dine lo er og dejligt at kigge på
    lilla

    SvarSlet
  3. Din LO stil er super skøn, fuld af fine detaljer. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte Lisa, mange gode ideer der er blevet puttet om i baghovedet. Er vild med det net fra nødderne :)
    Knus Karina

    SvarSlet
  5. ja hvad skal jeg sige. Super flotte begge to.

    SvarSlet
  6. Rigtig flotte LOér, og lækkert papir, du har brugt. Er selv vild med især Kaiser craft papiret, det er bare såååååå fedt.

    SvarSlet
  7. Super flotte begge to, mange gode detaljer, - smuk sammensætning.
    God tirsdag aften

    SvarSlet
  8. Igen to super skønne lo'er fyldt med skønne detaljer og i flotte farver

    Ha en god aften

    SvarSlet
  9. Super flotte LOér, med mange fede detaljer. Du er så kreativ og dygtig.
    Det med det klare plast tror jeg lige jeg skal prøve :-)
    Knus Sanne

    SvarSlet
  10. To lækre LO. Glæder mig til din næste TUT! :)

    SvarSlet
  11. Det er to meget flotte og forskellige LO'er - og hold op hvor er der mange fine detaljer! :)
    Glæder mig til at se din tut :)

    SvarSlet
  12. Vildt flotte begge to - på hver sin måde.
    Man kan blive ved at finde nye ting med alle de detaljer du har lavet.
    Du er altså rigtig dygtig.
    Har du prøvet at bruge husblas til at stemple på ? Bare en ide...fra et kursus.

    SvarSlet