søndag den 11. august 2013

OH SO BEAUTIFUL

Idag vil jeg vise jer et layout og et kort og jeg er igen tilbage i de lyse farver.

Til layoutet har jeg brugt et ark Prima papir og en lækker stor blonde serviet som
jeg har fået af ANJA.
Jeg har brugt dies fra Cheery Linn og Memory Box,  gammelt node papir,
blonde bånd, perler og forskellige blomster.





















Og så til kortet, og hvad denne slags kort hedder ved jeg ikke!!
Jeg har brugt papir fra Tim Holtz, dies fra Spellbinders og Marianne Design,
bånd, blomster og halv perler.













Så er 3 ugers ferie slut og imorgen kalder hverdagen igen, Kira skal starte i 1G på
Egedal Gymnasium og hun glæder sig helt vildt, jeg har det nu lidt anderledes og
kunne godt bruge lidt længere ferie ;O))))
                                                   
                                                      Mange scrap hilsner
                                                                  Lisa.

19 kommentarer:

  1. Vildt smukt LO - og de farver er så fine! Masser af søde og romantiske små detaljer. Lækkert!
    Og den foldning af kortet er da super - den måtte jeg lige Pinne ;) Og at kortet så også er smukt gør da ikke noget ;)
    God søndag og tak for inspiration!

    SvarSlet
  2. Smukt, smukt, smukt. Yndige farver Lisa og det hele er, som sædvanlig, fint afstemt og fyldt med lækre detaljer :)Love it....
    Har du en tut til det kort, det ser temmelig interessant ud :)

    Jeg kunne også godt nappe 3 uger mere....
    Knus Karina

    SvarSlet
  3. Super smukt både kort og layout.

    SvarSlet
  4. Som altid bare smukt, lækkert og gennemført fra dig!
    Altså, hvor jeg beundrer dine værker :)

    Min ferie er også slut nu - og ja, så er det hverdag igen :)

    SvarSlet
  5. Virkelig smukt arbejde her på både LO og kort. Dejlige farver du har brugt, som passer til alt og alle og det hele ser bare så romantisk ud også. Hvor er det bare flot og lækkert lavet.

    SvarSlet
  6. Suuuuuuk hvor smukt :0)
    Farverne er helt i top og så lækkert afstemt. Dit kort er helt fantastisk og den Venetian die er så flot

    SvarSlet
  7. Hvor er du kreativ, jeg er vild med dit brug af de lyse farver. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Åh, hvor er det smukke ting du igen viser. Helt vildt smukt. Ja, jeg mangler faktisk ord....og det er ikke tit det rammer mig !
    Dit kort er en krydsning mellem et joyful card og twisted easelcard . Virkelig flot model.

    SvarSlet
  9. VIRKELIG smukt LO, du er bare så dygtig til at sætte sammen. Kortet.......ja også her er det bare SMUKT, harmonisk og misundelsesværdig.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  10. Så smukt, rigtig skønne lyse farver og masser af fede udstansninger.

    SvarSlet
  11. Super smuk i sarte farver - jeg er vild med det hele.

    SvarSlet
  12. fantastisk smukt lo og kortet er også super lækkert, flotte detaljer som ALTID
    Du må have en god arbejdsuge Lisa

    SvarSlet
  13. Super smukke sager og så dejlige farver

    SvarSlet
  14. Igen et pragtfuldt LO og super flot kort...

    SvarSlet
  15. Det er igen smukke kreationer du har lavet... så gennemført ud til mindste detaljer med dine fine finesser

    Ha en god eftermiddag

    SvarSlet
  16. Hvor er det smukke ting du har lavet!
    Elsker alle de små detaljer og de dejlige cremede farver :)

    SvarSlet
  17. Helt vild så fine og kort og LO, du er bare så super dygtig:-)

    SvarSlet