lørdag den 17. august 2013

PARIS LAYOUT

Til dette layout har jeg brugt papir fra Pion, bølgepap, forskellige blonder,
dies fra Spellbinders og Marianne Design , franske labels og lækre chipboard
fra Dusty Attic.







       "Paris 2012" er skrevet med en Dymo. Jeg har skåret en strimmel af Tim Holtz
Core`dinations papir så den passer i dymoen, skrevet teksten og derefter
slebet det med sandpapir. 




                              Den fine lækre hæklet falkon, bag billedet har jeg fundet på
                              loppemarked.




Her et lille kig til en super lækker gammel blonde som jeg har fundet i 
en genbrugsbutik.




                         

                                                        Mange scrap hilsner
                                                                    Lisa.

13 kommentarer:

  1. Hvor blev det godt Lisa. Jeg er vild med de blide farver. Og igen nye ting der skal prøves, det ser hamrende godt ud med T.H karton i dymoen. Helt sikkert også noget der skal prøves.
    Knus Karina

    SvarSlet
  2. Simpelthen bare superflot Lo her, og med masser af rigtig spændende detaljer overalt, hvor man kikker.

    SvarSlet
  3. Et virkeligt flot LO med nogle fine detaljer og skønne douce farver. Gennemført som altid.

    SvarSlet
  4. Lækkert layout.
    Flot effekt med det krøllede papir.

    SvarSlet
  5. Øj hvor er det smukt - og fyldt med lækkert Vintage genbrugsguld! Elsker det!
    Du er super dygtig altså!!!
    God Søndag!

    SvarSlet
  6. WAUE WAUE WAUE, dette LO er nok det smukkeste jeg har set længe. hold da op det er lækkert og super flot opsat med "hiv ind" og knap, blonde og det hele.. den lille ide vil jeg nok lifte.

    SvarSlet
  7. Pragtfuldt LO.... og som altid med en masse skønne detaljer... Go' søndag

    SvarSlet
  8. Wauw hvor er det et smukt LO med rigtig mange super lækre detaljer:-))))))og så mange genbrugsting.....super:-))))
    God søndag:-)))

    SvarSlet
  9. Det er bare gennemført - fantastisk flot og med "vores" die :-)
    Knus

    SvarSlet
  10. Det er bare SÅ flot. Du kan noget helt særligt med de farvenuancer. Tænk at slippe så godt fra at bruge bølgepap og blonder. Lækker detalje med det rynkeværk foroven og i siderne.

    SvarSlet
  11. mums Lisa alle dine lækre detaljer sååååå flot

    SvarSlet