fredag den 5. december 2014

FLERE RIDDERSHOLM JULEKORT

Så får I endnu en omgang julekort med det fantastiske papir fra Riddersholm.
Jeg har brugt dies fra Cherry Lynn, Sizzix, Nellie Snellen og Joy Craft.
Punch fra Martha Steward og Floral Punch og Snow paint fra Panduro.







































 Og til ære for Karina Beck, så kommer der også lidt billeder af lidt af de dekorationer
jeg lavede sidste weekend.





















                           
Jeg har fri idag og glæder mig rigtig over en dejlig lang tre dags weekend.
 Rigtig god weekend til jer alle og tusind tak for alle de søde kommentarer.

                                                       Mange scrap hilsner
                                                                    Lisa.

17 kommentarer:

  1. Rigtig smukke julekort og sikke flotte dekorationer.

    SvarSlet
  2. Vildt flotte kort her igen Lisa, virkelig flotte, og simpelthen vildt smukke dekorationer, du har lavet også.
    Rigtig god week-end.

    SvarSlet
  3. Dine kort er altid så flotte. Det er skønt at sidde lidt og undersøge dem for de mange fine detaljer!!
    Og super lækre dekorationer også.
    Tak fordi jeg måtte se dem.
    God fredag.

    SvarSlet
  4. woAuuu dine kort er vildt flotte. og dine dekorationer matcher jo flot .. super julet og smukt

    SvarSlet
  5. Både kort og dekorationer er så smukke. Vidunderlig stil

    Knus Karina

    SvarSlet
  6. Smukke smukke julekort. Dejlige detaljer og nu er der vist lidt flere ideer jeg kan skrive mig bag øret....der er snart fyldt deromme...hi hi...

    SvarSlet
  7. Oiii .. så flotte julekort og flotte dekorationer også.

    God weekend :-)

    SvarSlet
  8. Det er nogle super flotte julekort du har lavet.
    Jeg har fulgt dig på bloggen i et stykke tid og vil lige sige til dig at jeg syntes du har en fantastisk skøn stil, jeg er ret vild med dine ting og får meget inspiration fra din blog, tak for det.
    Hilsen Annettes kort design

    SvarSlet
  9. Super igen Lisa, du er unik, dejlige kort, og de juledekorationer er jo flottere end dem man kan købe, og gi en formue for. god weekend morkaren.

    SvarSlet
  10. Skønne kort og hvor er de fine alle de små detaijler : )
    Skønne juledekorationer du har lavet.
    Rigtig god aften her d.5 dec.

    SvarSlet
  11. Virkeligt flotte kort i det skønne papir.
    Og så overrasker det mig egentlig ikke, at du også er virkelig kreativ med blomster/dekorationer også. Du kan bare så mange spændende ting. De er sindssygt flotte.
    God weekend.

    SvarSlet
  12. som altid nogle super skønne julekort fyldt med lækre detaljer :0) nejjjj havde jeg vist du havde haft fri i dag var jeg da kommet forbi til en kop kaffe ;0)))

    SvarSlet
  13. Både kortene og dekorationerne er bare så smukke!

    SvarSlet
  14. Du er ikke bare fantastisk god til at lave kort - du er også en ørn til dekorationerne!
    Jeg skal altså til at blive bedre til de der blogbesøg - de er sgu lidt hyggeligere end facebook *G*
    God weekend.

    SvarSlet
  15. Super lækre kort... og at lave dekorationer mestrer du lige så fantastisk... så smukke de er.

    God lørdag aften

    SvarSlet
  16. Som altid utrolig smukke kort fra din hånd med et hav af skønne detaljer... nyder at følge din blog og lifte ind i mellem... ;)

    SvarSlet
  17. Hej Lisa!
    Først vil jeg sige, at det er nogle fantastiske spændende og kreative kort du laver.
    Vil lige spørge dig om hvor du har fundet de søde 3d stjerner du bruger mange steder på dine julekort?

    SvarSlet