søndag den 7. december 2014

JULEKORT


Ja, med fare for at I syntes det er ved at blive lidt trivielt, så er dagens julekort atter
engang lavet med papir fra Riddersholm Design.

Begge kort er lavet med samme opbygning, men de forskellige farver gør dem alligevel
meget forskellige.
Jeg har kun brugt en enkelt die til disse kort og det er den lækre snefnug krans som er
fra Joy Craft.
Sneen på snefnuggene er lavet med Snow paint fra Panduro.























Jeg har stoppet produktionen af julekort for i år og er gået igang med forskellige be-
stillinger og ting som jeg selv skal bruge.

Idag starter håndbold EM og jeg skal som altid være en trofast seer foran skærmen
og heppe på de danske piger.

                                          Rigtig god 2. advents søndag til jer alle.
                                                Mange scrap hilsner
                                                            Lisa.

18 kommentarer:

  1. Fine julekort du har fået lavet : )
    Rigtig god 2 advent

    SvarSlet
  2. Det er rigtig smukke kort.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Hvor er de altså bare flotte Lisa, og bare rolig, man bli´r aldrig træt af at se dine smukke kreationer.

    SvarSlet
  4. Bliver aldrig træt af at se dine kreationer Lisa... aldrig... og de to kort er bare så smukke... go' 2 søndag i advent...

    SvarSlet
  5. Meget smukke kort........som sædvanligt:-)))))))))
    God søndag

    SvarSlet
  6. Skønne kort.
    Ja jeg skal også se håndboldpigerne.:-)

    SvarSlet
  7. Det der håndbold siger mig ikke en pind (undskyld) men dine kort er til gengæld meget interessante, og det der Snow paint, er det noget der drysser i hele huset, jeg ville så gerne finde noget man kan lave sne af uden mere svineri end højst nødvendig. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Morkaren det drysser ikke i hele huset for det er en slags maling, bare meget tyk, så det er kun en pensel der skal vaskes bagefter ;O)))

      Slet
  8. Rigtig søde/fine kort. Og jeg bliver aaaaldrig træt af de papirer. 90 % af mine kort i år er af samme mærke....
    Sjovt så forskellige kortene bliver - bare pga farven.
    God fornøjelse foran TV. Vejret indbyder heller ikke til andet end hygge- inde.

    SvarSlet
  9. Super smukke kort.
    Hvor køber du dit Riddersholm papir? Det er SÅ lækkert!
    Dejlig søndag aften til dig og dine.
    Kh.Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er jo designer for Riddersholm Design så papiret er selvfølgelig fra Connies shop ;O)))
      http://shop.riddersholmdesign.dk/forsiden

      Slet
  10. Super flotte kort begge to :-) sjovt at se hvor forskellige de er blevet :-)
    Ja selfølgelig skal du se håndbold :-)))

    SvarSlet
  11. Igen har du lavet et par sindsygt flotte kort. De stjerner tror jeg da også jeg har i gemmerne et sted - hehe.

    SvarSlet
  12. Som vanlig super lækre kort i smukt papir

    jeg sidder også ved skærmen :-))

    God aften til dig

    SvarSlet
  13. Det er et par virkeligt flotte julekort :)

    SvarSlet