fredag den 9. august 2013

FAR

Til min fars fødselsdag i søndags spiste vi på havnen i Jyllinge.
Efter middagen gik vi en lang tur langs vandet og jeg havde heldigvis husket kamera,
og fik taget mange dejlige billeder og her er et af dem af fødselaren.

Baggrunds papiret er fra My Minds Eye, alt karton er fra Tim Holtz Kraft-Core
( det er det man kan slibe på med sandpapir), jeg har brugt dies fra Sizzix og
Lifestyle Craft og Sizzix embossing folder.
Jeg har igen på flere af udskæringerne brugt DENNE TUTORIAL og alle metal
dimser er fundet i gemmerne.
















Tusind tak til alle jer som giver jer tid til at lægge en kommentar det er
rigtig hyggeligt og jeg sætter meget stor pris på det.

                                                              Mange scrap hilsner
                                                                          Lisa.

18 kommentarer:

  1. Igen et overlækkert og maskulint LO fra dig. Fede detaljer du altid laver!
    God weekend lige straks :) Jeg vil tage på job - hihi

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig dejligt L.O Lisa. Ingen små finesser der giver en masse inspiration, og dejligt man kan have en FINGER med i spillet ;)
    Knus Karina

    SvarSlet
  3. Hov der skulle stå IGEN små.......

    SvarSlet
  4. Hold op hvor et fint LO. Der er så mange fine detajer.
    Er bare helt vild med det maskuline look.

    SvarSlet
  5. WOW et virkelig flot LO her og lige i mine ynglingsfarver. Rigtig smukt lavet.

    SvarSlet
  6. Super fint layout - og du har SÅ mange fede detaljer med også på dette :)

    SvarSlet
  7. Utroligt smukt "far LO" i skønne afstemte farver. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Som du dog kan. Super flot layout igen.

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot! Lækre detaljer, syntes der er rigtig havnestemninig :)

    SvarSlet
  10. Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  11. Det er superflot! Godt at du tager detaljebilleder, så vi kan få det hele med! ; )
    God weekend.

    SvarSlet
  12. Fantastisk flot...din stil er så gennemført.

    SvarSlet
  13. Super lækkert LO igen fra din hånd... bliver aldrig træt af at kikke med på din blog... Go' lørdag..

    SvarSlet
  14. WAUW... Hvor er det bare så FLOT, råt, maskulint og fede detaljer, jeg er vild med din stil.

    SvarSlet
  15. igen et af dine fantastiske projekter bare såååååå flot Lisa

    SvarSlet
  16. totalt lækkert LO, er helt vild med den chicken wire die du har der!!! og mange lækre detaljer du har fået med!!

    SvarSlet