tirsdag den 30. december 2014

FARVEL 2014

Så bevæger vi os mod den sidste dag i 2014 og årets sidste blogindlæg......

Jeg har lavet endnu et staffelikort, gad vide hvornår jeg bliver træt af den form
for kort, sikkert aldrig ;O)))
Kortet er et bestillingskort hvor eneste krav var franske lables.
Jeg har brugt papir fra restekassen, dies fra Marianne Design og Tattered Lace,
franske lables, fundet på nettet og platin UTEE.





















Her et nær billed hvor man kan se en af de franske lables i en ramme 
som er lavet med platin UTEE som jeg har stemplet i mens UTEEN
stadig var næsen flydende.




Endnu en fransk lables i UTEE ramme.

















 Jeg vil ønske jer alle et fantastisk nytår og takke alle som kiggede forbi min blog i
2014, vi ses i 2015.

                                             
                                            Mange scrap nytårs hilsner
                                                        Lisa.

5 kommentarer:

  1. Superflot - så mange spændende detaljer. Også godt nytår til dig. Det er en fornøjelse at følge dine kreationer - så det bliver jeg ved med i 2015 :-).

    SvarSlet
  2. Rigtig smukt kort.
    Godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Tak.... ønsker også dig og din familie et
    Rigtigt Godt Nytår

    Lækkert lækkert kort du slutter af med

    SvarSlet
  4. Kanon flot som altid, uanset hvad du laver.
    Rigtig godt nytår til dig og dine også Lisa.

    SvarSlet
  5. Som altid et skønt kort, jeg vil ønske dig et godt nytår og tak for god inspiration på din blog, glæder mig til at følge dig i 2015

    SvarSlet