fredag den 12. december 2014

50 ÅRS FØDSELSDAG

Endnu et staffelikort, som jeg efterhånden har lavet en del af, men jeg tror ikke at jeg
bliver træt af dem foreløbig.

Jeg har brugt papir fra Teresa Collins serie Life Emporium, Tim Holtz Sizzix die,
ramme fra Tatterede Angels, glimmer tape, embossing enamel fra Stampendous
og gips figurere.












Tattered angels rammen er embosset med embossing enamel og sissix dien
er skåret ud i karton beklædt med glimmer tape.






Jeg er bare så vild med de skønne gips fjer.












Vi har tændt en masse stearinlys, hygger inde og håber på at stormen ikke bliver
forvoldsom.

                                               Mange scrap hilsner
                                                            Lisa.

9 kommentarer:

  1. Nøj hvor er det altså bare flot Lisa, og sikke lækre farver, det er holdt i her også. Bare fantastisk flot arbejde igen igen.
    Håber I får en rigtig god wek-end uden alt for megen storm omkring jer.

    SvarSlet
  2. Min første tanke var også: det er da ikke Lisas farver, men det er super flot, du er bare så god til at sætte papir farver og pynt sammen. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hold da op et duper lækkert kort ;-) jeg bliver heller aldrig træt af stafilikort ;-)

    SvarSlet
  4. Super lækkert kort du har lavet - som altid :) - Lav du bare mange flere af dem ;)

    SvarSlet
  5. Fantastisk smukt! Hun bliver sikker meget glad for dette kunstværk!

    SvarSlet
  6. Fantastisk flot kort og med masser af detaljer man bare kan bruge tid på at kikke ud...

    SvarSlet
  7. Super smukt kort med en masse skønne detaljer:-)))))
    God lørdag aften til dig.

    SvarSlet
  8. Smukt og lækkert kort, og flot i farverne.

    SvarSlet
  9. Meget flot kort og dejlige farver. Man bliver bare så inspireret af dine ting Lisa
    Knus Karina

    SvarSlet