fredag den 19. december 2014

HERREKORT

Jeg har fundet to herrekort som er lavet i sommers, men som jeg ikke har fået vist
her på bloggen, begge kort er lavet af forskellige papir fra restekassen.
Til det første kort har jeg brugt dies fra Marianne Design, Sizzix og Joy Craft
Billedet med fiskene er fundet på nettet.




















Det er ikke ret tit at jeg får taget billede af indersiden af mine kort med det har
jeg fået gjort her.




Til det næste kort har jeg sørme kun brugt en enkelt die  (det ligner mig jo ikke)
og den er fra Sizzix, forskellig metalpynt, afklip fra kasseret cowboybukser og
et stykke vaskepose som skal symbolisere fodboldnettet.
Tillykke skiltet har jeg fundet hos Vivi og du kan finde det HER


















Mange af jer har sikkert idag taget hul på en dejlig lang juleferie, men jeg har lige
en enkelt arbejdsdag tilbage på mandag inden jeg kan dømme ferie og det glæder jeg
mig rigtig meget til.


                                         Mange scrap hilsner
                                                     Lisa.

5 kommentarer:

  1. Fine kort begge to, men det øverste er super, især da jeg så du havde brugt stemplet "jagt dine drømme, måske fanger du en" det er så perfekt. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. 2 flotte herrekort.Fiskerkortet er min favorit.

    SvarSlet
  3. To skønne herrekort.
    Min juleferie starter også først efter arbejdsdagen på mandag. :-)

    SvarSlet
  4. Skønne kort endnu engang fra din hånd. Du har så mange fantastiske idéer, så vi andre suger til os....tak for skøn inspiration:-))))
    God weekend.

    SvarSlet