søndag den 29. september 2013

BLOG CANDY

                                Idag er det et år at at jeg begyndte at blogge her i mit kreative
                                univers og det skal selvfølgelig fejres med en Blog candy.

                               

                                    
                            Jeg har samlet en blog candy som består af forskellige ting som jeg
                            selv holder af at bruge.

                            Candyen indeholder bl.a :
                            Et lille minialbum i zink boks, forskellige hjemmelavet rammer, lidt
                            chipboard, blonde stof,  forskellige blonde bånd, hvide chipboard
                            rammer, blomster, perle bånd, forskellige bling og prismer, blonde
                            servietter og forskellige "hjemme rustet" dimser.


                            Det du skal gøre for at deltage i min blog candy er følgende:
     
                             1. Blive følger af min blog via Google eller Bloglovin.
                             2.  Del dette indlæg i sidebaren på din blog.
                             3. Læg en kommentar under dette indlæg
                             Og så har du automatisk chancen for at vinde denne blog candy, som
                             trækkes søndag d. 13/10.

                             Det første år som blogger har været rigtig dejligt og jeg takker alle jer 
                             som er så søde at lægge en kommentar, det nyder jeg virkelig og sætter
                             meget stor pris på.

                            Mange scrap hilsner
                                        Lisa

                               

31 kommentarer:

  1. Jeg kan kun her,men ved ikke om det er nok da jeg ingen blog har,
    sikke dejlige ting du har i den gevinst
    og elsker de ting du laver
    knus lilla

    SvarSlet
  2. og glemte det vigtiske til lykke det første år
    knus lilla

    SvarSlet
  3. Tillykke med dit første år som blogejer, det er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv, og jeg tror du også er glad for at blogge, din candy er super lækker, især dinne hjemmelavede rammer, dem er du så god til at lave, følger er jeg med glæde, du ligger i min sidebar, og her er så en lille kommentar. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Uha Lisa hvor er det fint, tillykke med din 1 års fødselsdag. Det er da lige candy efter min smag
    Knus Karina

    SvarSlet
  5. Jamen Tillykke med dit første år, jeg Blogger desværre ikke selv endnu, er faktisk helt ny inden for Scrap, har lavet Kort i et stk. tid, men det her er jo en helt ny verden, og jeg følger da vildt begrejstret med i alt hvad der bliver lavet, og det er da helt vildt flotte ting du har her, så held og lykke videre frem.
    KH simsekisser

    SvarSlet
  6. Stort Tillykke med dit første blogår. Den candy gad jeg bestemt godt vinde :) - Jeg har linket i min sidebar - og følger har jeg vel næsten været i et år - hihi.

    SvarSlet
  7. Tillykke med dit første år som blogger.
    Jeg vil bestemt mega gerne vinde din flotte gave.
    Jeg har linket i min sidebar.
    Så nu må tiden kun vise hvem den heldige vinder bliver :-)

    SvarSlet
  8. Tillykke med det første år og tak for en altid inspirende blog

    SvarSlet
  9. Tillykke med det første blogår. Du laver bare så mange flotte og forskellige ting, du har en fed stil. Jeg har desværre ikke endnu fået oprettet en blog,
    har lavet kort i et års tid. Super gode mega gaver, dem kunne jeg godt tænke mig at vinde. Ha en god blog fødselsdag.
    Mange hilsner Joan

    SvarSlet
  10. Tillykke med blogfødselsdagen.
    Jeg kunne vildt godt tænke mig at vinde den meget flotte candy, så jeg har linket fra min blog, har jo fulgt dig fra begyndelsen og skriver her. Så er det på plads.
    Egentlig synes jeg du har været med i længere tid her, men måske er det fordi du er så flittig, og hvert eneste indlæg rummer noget spændende, at jeg synes, jeg har set meget fra din hånd.

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med det første år i blogverden.
    Super lækker blogcandy, den må gerne bo hos mig. Jeg har været følger længe og har linket og nu kommenteret.
    Tak for chancen for at vinde.

    SvarSlet
  12. Tillykke med det første år som blogger - glæder mig til at se hvad du finder på i fremtiden.
    Knuz
    Ea

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med dit første år og glæder mig til de næste mange år... hi hi... er følger og har lagt link med billede på min blog i sidebaren...

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med bloggens fødselsdag. Synes det har været dejligt og følge dig her på bloggen og få masser af inspiration af dine super lækker kreationer.

    Glæder mig til at følge dig forsæt, Lisa.

    Ha en dejlig mandag.

    SvarSlet
  15. Gratulerer med 1-årsdagen :) Vil gjerne være med på din kjempefine bloggcandy, den er så flott. Tusen takk for at du gir oss sjansen til å vinne så flotte premier.

    SvarSlet
  16. Tillykke med bloggens 1 års fødselsdag, det har været hyggeligt at følge din blog, og bliver bestemt ved fremover :)
    Jeg vil gerne tilmelde mig din lækre candy med 3 lodder :)
    Mange hilsener fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  17. Tillykke med dagen. Jeg deltager med 2 lodder og tak for chancen. Kh 10na

    SvarSlet
  18. Tillykke med 1-års dagen :)
    Skøn candy du har sat sammen, den måtte gerne finde vej til Aalborg, Så jeg krydser fingre ;)
    ....og lige om lidt er den også i min sidebar :)

    SvarSlet
  19. Tillykke med det 1. år :-) Du er bare så dygtig og kreativ. Jeg har været følger længe, har lagt din candy i min sidebar og nu en kommentar.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  20. Super god blog du har, glæder mig til at se hvad de næste mange år frembringer...

    SvarSlet
  21. Hello Lisa.
    I found you on Dorthe blog and now I am your new follower .
    Your work is amazing.I really enjoy schrolling down to see
    I also added your candy on my sidebar, thanks for the chance to win.
    I hope you have time to visit my blog too.
    Gr Elly

    SvarSlet
  22. guud er der allerede gået et år stort tillykke til dig har været super at kunne besøge din skønne blog. Jeg vil da rigtig gerne vinde. er jo fast følger og har nu lagt dig ud på min blog knuzzzz Dorte

    SvarSlet
  23. Stort tillykke med det 1. år - det er altid hyggeligt at se, hvad du har lavet.
    Og sikke da en lækker candy...den vil jeg vældig gerne vinde :-)
    Jeg linker hertil fra min blog og følger fortsat din blog.

    SvarSlet
  24. Det var da godt du lige kom med en reminder om din blogcandy - for den havde jeg da overset. Beklager.. Men nu er jeg tilmeldt som fast læser og så er der jo dette indlæg. Det er da nogle super flotte ting du har lagt i candyen - den må meget gerne flytte hjem til mig.

    SvarSlet
  25. Tillykke med dit første år. Jeg er selv ret ny, og jeg ville elske at vinde din blogcandy. Hold da op nogle fine ting! Som sagt er jeg ny i denne verden, og jeg er ret stolt af at jeg fandt ud af at få dig lagt ind som en blog jeg følger. Det kniber lidt med at få linket til lige præcis dette indlæg, men jeg håber at få hjælp i løbet af de næste par dage. I hvert fald tillykke.

    SvarSlet
  26. Gratulerer så mye med 1 årsjubileumet!
    Mye flott å se på her i bloggen din!
    Jeg vil gjerne være med på trekningen av den flotte candyen.
    Merete

    SvarSlet
  27. Gratulerer med jubileet, og takk for sjansen du gir oss til å vinne en så flott candy.

    SvarSlet
  28. Gratulerer med 1-års jubileum, jeg blir gjerne med og feirer:)
    Klem fra Lindamor

    SvarSlet
  29. Gratulerer! :)
    Jeg prøver gjerne lykken!
    God høst! :)

    SvarSlet
  30. Kan vist lige nå det !! Tillykke med 1 års dagen.
    Jeg nyder alle dine smukke projekter - og glæder mig til at se mere !!

    1000 tak for chancen for at vinde så flot en candy!

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  31. Hej Lisa. Stort tillykke med det første år som Blogger. Jeg har med stor glæde suget inspiration fra din Blog og glæder mig til at se meget mere i fremtiden. Tak for alle de fantastiske ting og tutter du har delt med os andre. <3 Er stadigvæk anonym, men du ved vist hvem jeg er :-)

    SvarSlet