lørdag den 3. januar 2015

SØLVBRYLLUPSKORT

En af mine scrap veninder havde sølvbryllup i tirsdags og i den andledning havde
jeg lavet endnu et flettet kort.
Du kan finde video tutorial og template HER.

Jeg har brugt papir fra Reprint, dies fra Nellie Snellen, Tim Holtz Sizzix, X-Cut.
og Cheery Lynn.































Jeg lavede også to dekorationer til sølvbrylluppet som skulle stå inden i nogle lysestager,
og da jeg nu var igang lavede jeg også en værtinde gave til nytårsaften og en til mig selv.



                                             Jeg elsker hvide blomster ;O))



Så er juleferie ved at være slut og hverdagen venter på mandag, men det har været en
rigtig dejlig ferie med plads til afslapning, jule/nytårs arrangementer og scrap hygge så
mon ikke jeg kan klare den næste måned inden en lille ferie venter igen.

                                                   Mange scrap hilsner
                                                                Lisa.

13 kommentarer:

  1. Smukt, smukt, smukt kort - endnu engang, Lisa :)
    "Selvfølgelig" er dine blomsterdekorationer også fantastiske! Som du har jeg også en svaghed for hvide blomster ;)

    SvarSlet
  2. Super smukt kort og lige så smukke blomster dekorationer:-))))))
    Fantastisk.
    Godt nytår:-))

    SvarSlet
  3. WAUW hvor er det bare smukt alt sammen Lisa. Er der slet ikke noget, du ikke kan? Alt er bare perfekt på alle måder og sååå smukt.
    God week-end til dig så her før arbejdet venter.

    SvarSlet
  4. Sikke et smukt kort. Wow sikke flotte dekorationer.

    SvarSlet
  5. super flot kort og hold da op fine dekorationer virkelig flot

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Allerførst wowww for nogle smukke dekorationer.... jeg er også vild med hvide blomster.
    og sikke et smukt kort... så fint med alle de hjerter og skønne farver

    Ha en god lørdag aften

    SvarSlet
  8. Flot fletkant på kortet.
    Og fantastisk flotte blomsterdekorationer :)

    SvarSlet
  9. Superlækkert kort!
    Og blomsterdekorationerne er virkelig flotte!

    SvarSlet
  10. Great card - like the disign and the color! Particularly complex I find the edge design - great!
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    SvarSlet
  11. Det er bare så lækkert. Tak for link til din fine kant. Utroligt hvad den kan, og så er det jo i grunden ganske enkelt.
    Blomsteropsatser kan du også lave......du er altså virkelig kreativ.
    God arbejdslyst. Og vær glad for dit arbejde.....når først du bliver pensioneret, så får du virkeligt travlt. Det er virkeligt mærkeligt - men sandt.

    SvarSlet