lørdag den 17. januar 2015

KURSUS TIL CONVENTION

Jeg kan idag afsløre at jeg skal holde to kurser til Scrapbooking Convention i Middelfart
den 7-8 marts.
Hvis ikke du kender Convention så kan du læse mere HER og HER.

Jeg glæder mig rigtig meget, for det er efterhånden længe siden at jeg har været med
til Convention som altid er en super hyggelig messe.

Begge kurser bliver med papir fra RIDDERSHOLM DESIGN ,men ellers har jeg ikke helt
besluttet hvad der skal laves, men det er ved at tage form i mit hoved.

Nå, så må vi til dagens kort som igen er et Braided Edge Card, er ret vild med den effekt
den flettede kant gør ved et kort.
Jeg har brugt papir fra Maja Design, dies fra Memory Box og My Favourit Things, blomsterne
er lavet med punch fra Floral punch.




































                                                 Mange scrap hilsner
                                                             Lisa.

13 kommentarer:

  1. Lækkert - det er bare ordet!!!
    Det lyder spændende med kurserne.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et smukt kort. Og en dejlig nyhed, glæder mig allerede til convention. Og tror da jeg skal på mit første kursus, er jo helt vild med din stil og Riddersholm. Fortsat god weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Fedt kort Lisa.
    Tror også lige, at jeg kunne tænke mig et lille kursus ved dig til convention i Middelfart.

    SvarSlet
  4. Sødt kort. Det lyder spændende med kurserne - jeg håber jeg når at få billet til convention...

    SvarSlet
  5. For den da, hvor er det lækkert, Lisa!!!!
    Tillykke med "kursus-afholder" titlen. Jeg kan fornemme, der bliver fulde huse ;)
    Er så glad for, at du bor i baghaven :D
    Knus Karina

    SvarSlet
  6. Som altid superflot kort.Smukke farver. Deltager desværre ikke i convention i denne omgang - øv. Kunne godt have tænkt mig at komme på kursus hos dig. :-).

    SvarSlet
  7. Utrolig smukt kort Lisa. Så mange flotte detaljer overslt man kikker.
    Stort tillykke med at være valgt til kursusholder også, men hvem kunne være bedre?? Gid jeg kunne komme, men det kan jeg desværre ikke, da vi er på vej til USA der, og den tur vandt altså denne gang.

    SvarSlet
  8. ihh gid jeg var i middelfart super flot kort

    SvarSlet
  9. Super lækkert kort! Og ja,- den kant er en spændende detalje.
    Dejlig søndag til dig.
    Kh. Anetet

    SvarSlet
  10. Hvor er det et fint kort. Det er både råt og feminint og fuld af detaljer.

    SvarSlet
  11. Hvor er det smukt.
    Du er en ørn til at kombinere det rå og det fine med bling...... Det er slet ikke så let at få et godt resultat ud af.

    SvarSlet