fredag den 9. januar 2015

LYST OG FEMININT

OPDATERING MED LINK TIL DIGITALT "TRÆPAPIR".
FLERE HAR SPURGT OM LINK TIL "TRÆPAPIR" OG DU KAN FINDE DET
HER HOS SCRAPDOT


Endnu to kort i de lyse farver som jeg jo er ret vild med.

Til det første kort har jeg brugt noget lækkert digitalt "træ" papir, som jeg har fundet
på nettet og printet ud. Jeg har kombineret det med lidt reste papir fra Prima.
Jeg har brugt dies fra Spellbinders og Marianne Design og punch fra Floral punch.






















Til det næste kort har jeg også brugt digitalt "træ" papir og lidt fra restekassen.
Kortbasen er lavet af bølgepap og jeg har brugt dies fra Memory Box og Prima.



















                                                       Rigtig god weekend til jer alle.

                                                            Mange scrap hilsner
                                                                        Lisa.

11 kommentarer:

  1. 2 ualmindelige smukke kort.

    SvarSlet
  2. super flotte Lisa kort med fine detaljer og farver, den dies på det sidste kort den der er mest hvid er det den der er en memory box die, har ledt efter hvor den kan købes , har set den meget hos de polske scrap pigers blogge
    du må have en dejlig weekend
    knus Pia

    SvarSlet
  3. Hold nu op hvor er de smukke. God weekend til dig og dine. Kh 10na

    SvarSlet
  4. Smukt, og meget gennemført.

    SvarSlet
  5. Utroligt flotte kort igen begge to her Lisa. Du kan bare et eller andet med at få tingene sat sammen på den helt rigtige måde altid.

    SvarSlet
  6. To meget smukke kort, som jeg har set med fingrene og i r.l er de meget meget smukke. :)
    Knus Karina

    SvarSlet
  7. To vildt skønne kort du har lavet! Det træpapir er da total lækkert!
    Og du har som altid en masse superfede detaljer med,
    God weekend!

    SvarSlet
  8. To super lækre kort... og det ser så fedt ud med dit baggrundpapir til de fine tng du har på

    God weekend

    SvarSlet
  9. 2 helt fantastiske kort og ja de forrige indlæg bliver jo bare en gentagelse af rose på rose.. hi hi... du er bare så vildt dygtig og måske jeg skal bruge lidt hjælp inden så længe til 2 LO'er til et kobberbryllup... men prøver lige først om det bare vil lykkes som jeg vil... hi hi... Go' lørdag aften...

    SvarSlet
  10. Som sædvanlig sidder dine kort "lige i øjet" og den alfepige er bare så let og elegant. knus morkaren.

    SvarSlet