lørdag den 15. november 2014

KURSUS KORT

Jeg har holdt to kurser i Den Kreative Kælder hvor deltagerne bl.a skulle lave
dette kort.
Jeg har brugt papir fra Pion og dies fra Wild Rose, Cheery Lynn, Joy Craft,
Spellbinders og Nellie Snellen.
























Den sidste kursus dag trængte jeg til at lave kortet i noget andet papir, også for at
vise kursisterne hvor meget anderledes kortet kan blive bare ved at skifte papir.
Jeg har brugt papir fra Riddersholm og ellers nøjagtig de samme dies og pynt som
på det første kort.





















Imorgen skal jeg en tur forbi SAM i Roskilde sammen med Karina (Fru A) så
måske vi ses ;O))

                                                    Mange scrap hilsner
                                                                Lisa.

8 kommentarer:

  1. Smadder lækre kort igen her Lisa, og ja det gør en verden til forskel bare at bruge noget andet papir. Jeg er helt vild med det papir du har brugt til nr 2 kort, det er simpelt hen bare sååå flot, men det ved alle vist efterhånen, at jeg synes he he

    SvarSlet
  2. To forskellige (og dog ens) smukke kort, skønne på hver deres måde, jeg kan lide dem begge to. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Ja du er bare en sand mester til at lave smukke kort. Er vild med dem begge👍👍👍

    SvarSlet
  4. Hvor er de smukke begge 2, og papiret er jo helt eminent til alle slags kort. Både de yndigste vintagekort, men også cas Card...

    SvarSlet
  5. De er super lækre begge to. Måske jeg skulle fortsætte min misson med sådan et kort ;)
    Tak for i dag, det var super hyggeligt
    Knus Karina

    SvarSlet
  6. Så flotte kort og jeg er bare vild med der Riddersholm tern !

    SvarSlet
  7. Super smukke kort med alle dine fine detaljer og lækre papirer

    God eftermiddag til dig

    SvarSlet