søndag den 23. november 2014

RIDDERSHOLM JULE KORT

Jeg har hygget med med en stribe julekort og her kommer de første to.
Jeg er ikke faldet for andet julepapir i år end Riddersholms som har alt det
julepapir skal have i mine øjne, både de dejlige lyse farver og lækre jule-
røde farver.

Til det første kort har jeg brugt dies fra Cheery Lynn og Joy Craft, halvperler,
Snow paint og guld stickels.

























Til kort nr. to har jeg brugt dies fra Cheery Lynn, Spellbinders og Sizzix og
igen Snow paint.


















                                                     

                                                        Mange scrap hilsner
                                                                     Lisa.

6 kommentarer:

  1. helt fantastiske lækre og smukke kort, totalt skøn nuance sammensætning og brug af mange skønne dies.

    SvarSlet
  2. Forrygende kort igen-igen!
    Bliver simpelthen SÅ inspireret hver gang, jeg kigger forbi hos dig.
    Nye teknikker og nye måder at bruge nogle af de dies, jeg har...TAK!
    Ønsker dig en skøn uge.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Kan kun sige en ting: Smuk, smuk og atter SMUK

    God dag til dig

    SvarSlet
  4. Som altid nogle super skønne kort :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte på det skønne papir, og dine evner til farvesammen sætning og pynt fornægter sig ikke. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. De er helt vidunderlige, Lisa
    Knus Karina

    SvarSlet