søndag den 9. november 2014

FØDSELSDAGS KORT

Endnu et staffelikort er det blevet til, og denne gang til min mor  som havde
fødselsdag i sidste uge.

Jeg har brugt Fall Flea Market og Vintage Venture fra Riddersholm, sååååå
 fede farver!!!!!!!!!!!
Jeg har brugt dies fra Spellbinders og Memory Box.
Blomsterne var oprindelig hvide men jeg har farvet dem med Chalk board fra
Tattered Angels.




































I næste uge starter vi den store produktion af juledekorationer op på arbejdet, så der
bliver rig lejlighed til kreativitet de næste uger.

                                               Rigtig god søndag til jer alle

                                                    Mange scrap hilsner
                                                                 Lisa.

8 kommentarer:

  1. Lækkert kort med så flot brug af dies. Mit nye Riddersholm papir er endnu ikke nået at komme i brug. Men har da lige et par fødselsdagskort, som jeg skal lave i november, såååå .... :)

    God søndag :)

    SvarSlet
  2. Ja, Lisa mit første indtryk var også:FEDE FARVER de fås ikke smukkere, og dit korter super dejligt, tillykke med din mor, min svigermor har også fødselsdag, men hun skal ikke have noget kort, hun ville være 119, og jeg savner hende ikke, jeg håber jeg er en lidt bedre svigermor for mine sviger døtre end hun var for mig, nå det var et lille sidespring, ha en dejlig søndag. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Som du bare kan Lisa! Virkelig lækkert staffelikort. Whau!
    Rigtig dejlig søndag til dig og dine.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  4. Det er en rigtig flot staffelikort, og flot pyntet.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et super flot og lækkert kort Lisa. Jewg gad sørme godt, at min datter ville lave sådan et kort til mig, men det kommer vist kun til at ske i den vildeste drøm her, da hun bestemt IKKR gider den slags ha ha ha

    SvarSlet
  6. Det er super lækkert Lisa, vidunderlige farver og jeg skal vist øve mig på de der kant dies, det ser hammerende godt ud.
    Knus Karina

    SvarSlet