onsdag den 5. november 2014

JULEKORT

Jeg har jo designet et af årets julekort på Scrapsisters julekort kursus og du har
sikkert allerede set flere udgaver af det på diverse blogge, så her afsløre jeg hvor-
dan min udgave ser ud.
Hvis du vil lære at lave kortet, så er der stadig rig mulighed for at tilmelde sig til
kurset og det kan du gøre HER.

Det kommer jo nok ikke som nogen overraskelse at jeg har brugt Riddersholms
lækre julepapir Our Country Christmas.
Jeg har brugt dies fra Spellbinders, Joy Crafts og Memory Box.
"Sneen" er lavet med embossing enamel.



































                                    Mange scrap hilsner
                                                 Lisa.

6 kommentarer:

  1. Super smukt Lisa.
    Knus Karina

    SvarSlet
  2. super flot Lisa, jeg har i dag lavet nogle inspireret af dem der har deltaget på kursus men ikke lagt dem på min blog i nu, sjovt at se det oprindelige kort fra kursus

    SvarSlet
  3. Som jo bestemt er helt fantastisk, det er vi vist alle enige om.

    SvarSlet
  4. Utroligt flot og smukt, som du dog kan, man taber pusten. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Et meget smukt og detaljeret kort. Ser frem til at få det afprøvet. Jeg har jo din TUT at følge på kurset, det er bare tiden der mangler ;-)

    SvarSlet