søndag den 15. september 2013

THESE BOOTS ARE MADE FOR WALKIN`


Kira har købt nogle nye støvler og de er blevet foreviget 
på dette layout.

Baggrunds papiret er fra My Mines Eye ellers har jeg brugt 
forskellige rester.

Rammen er hjemmelavet, dejlig rå og rustik og det er helt sikkert
en teknik jeg skal "lege" meget mere med. Jeg har brugt rigtig mage
 forskellige rustne "dimser" som er blevet "rustet" efter denne TUTORIAL,
Sizzix film strimmel, og Tim Holtz Kraft-Core karton.











"BOOTS" titlen er lavet med aluminiums folie og distress stain
og resten af titlen er lavet med Craft Core karton som er skåret
i strimler så de passer til Dymoen og der efter slebet med sand-
papir.







Jeg var en tur på loppemarked igår og fandt lidt lækkerier ;O)))))



                                             Mange scrap hilsner
                                                         Lisa.

27 kommentarer:

  1. Utroligt lækkert LO med mange detaljer som altid...

    SvarSlet
  2. SÅ lækkert et lo, og igen har du en masse lækre detaljer :)

    SvarSlet
  3. Dejligt råt, passer fint til motivet

    SvarSlet
  4. Pudsigt - jeg har lige lavet et layout, hvor jeg brugte samme citat:-)
    Super fedt layout du har lavet med så mange lækre detaljer!!

    SvarSlet
  5. Sikke et lækkert LO, fer vild med alle de,rå detaljer, som passer så fint til billedet

    SvarSlet
  6. Ved snart ikke hvilke superlativer jeg skal bruge, så nu må ederne i brug, for HELVEDE, hvor er det lækkert. Jeg er VILD med det hele..............
    Knus Karina
    P.S de der loppefund, er da også for lækre, det må man vist hellere prøve en dag :)

    SvarSlet
  7. Dejligt "råt" LO, det eneste der ser nyt ud er støvlerne, men det bliver de nok ikke ved med, den med at skære strimler til Dymoen skal jeg huske, man lærer hele tiden noget nyt. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Gosh, hvor et fedt layout! De rå detaljer er helt vild flotte!

    SvarSlet
  9. Så fedt et LO:-)

    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  10. Det er bare så fedt og så råt. Supergennemført.
    Nu er det din skyld, at den melodi kører i mit hoved resten af dagen.

    SvarSlet
  11. Super fedt LO! Og sikke en masse lækre og rå detaljer.
    Ha' en dejlig søndag. Kh. Anette

    SvarSlet
  12. Sikke et flot og råt layout. Det er da et heldigt køb af dimser, der lige passer i den rustne stil du kører.

    SvarSlet
  13. Du laver de sejeste LO - og dette er da bestemt ingen undtagelse! Jeg er vild med alle dine rå og rustne dimser og detaljer.
    Lækre loppemarkedsfund :)

    SvarSlet
  14. Super sejt LO her, det er helt sikkert og hvor ser det godt ud med de rustikke detaljer, du har tilføjet overalt.

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare flot og gennemført. Du har din helt egen personlige stil, som jeg elsker. Det ser drøngodt ud med alle dine lækre detaljer. Smuuuukt.

    SvarSlet
  16. Super rålækker der passer i stilen med støvlerne


    Ha en god uge

    SvarSlet
  17. Rålækkert kort og loppefund.
    God mandag til dig

    SvarSlet
  18. Fantastisk layout!!! Meget inspirerende :-)

    SvarSlet
  19. Genialt LO...som altid. Nu skal jeg altså se at anskaffe mig den synonym ordbog, så jeg kan finde på nogle nye ord til at rose dine kreationer....det er ved at være svært at finde på nye superlativer ;-) Er dit nye navn snart: Lisa Loppe Queen? ;-)

    SvarSlet
  20. Det er bare så flot et layout.

    SvarSlet
  21. FEDT LO, det er da utroligt hvad man selv kan gøre. Det er også utrolig, hvad en ægte scrapper kan falde i svime over på et loppemarked! (kender det godt selv),

    SvarSlet
  22. Du får et WOW igen Lisa! Det er simpelthen så flot, det du laver!

    SvarSlet