fredag den 6. september 2013

BRYLLUPS KORT

Jeg er rigtig vild med Primas papir og her er det brugt til et bryllups kort.
Jeg har brugt dies fra Spellbinders, Marianne design og memory Box,  
punch fra Martha Steward og forskellige blomster.
Den hvide cirkel er lavet efter denne TUTORIAL
Node "rækken" var ikke lang nok så jeg limede to sammen og klippede
den til så den fik den rette størrelse.













Jeg er så heldig at jeg skal afspasere hele næste uge, så der bliver helt sikkert tid
til at være kreativ men inden da skal jeg vist lige have fjernet den bombe der er
sprunget i mit scrapværelse.

                                                            Mange scrap hilsner
                                                                        Lisa.

19 kommentarer:

  1. Meget smukt kort... altid dejligt at få styr på ens scrapværelse men lige så snart man går igang igen ligner det der er sprunget en bombe.. fnis..

    SvarSlet
  2. Nu meget smukt kort. Virkelig flot lavet

    SvarSlet
  3. Rigtig super flot kort her. Flot arbejde, det er helt sikkert.

    SvarSlet
  4. Nøj et lækkert kort.
    god weekend.

    SvarSlet
  5. Super flot og med rigtig mange detaljer!

    SvarSlet
  6. Superflot kort(!) med lækre detaljer over det hele.
    Lyder dejligt med en afspadseringsuge - vil glæde mig til at at se de kreative ting, der kommer ud af det :o)
    Rigtig god weekend. Kh. Anette

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare flot. Superromantisk og let og elegant samtidigt.
    God fornøjelse i scrapværelset. kender godt den med bomber - dagligt synes jeg .

    SvarSlet
  8. Super smukt kort. Jeg skal vist også have fjernet en bombe inden i morgen ;)
    Knus Karina

    SvarSlet
  9. waue super flot kort meget romantisk

    SvarSlet
  10. Sikke et skønt kort og alle de fede detaljer...som vanligt, får jeg helt lyst til at sige. Detaljen med hjerterne indeni, tager jeg lige til mig. Jeg synes ikke altid jeg kan finde ud af, hvad jeg skal/kan laves indeni ;-) God weekend til dig og familien.

    SvarSlet
  11. Flot kort i lækre farver og god fornøjelse med oprydning, som faktisk kan være meget hyggeligt, især fordi man finder sager man har glemt man har

    SvarSlet
  12. Wauh, den er rigtig flot, smuk, lækker :-)
    God søndag

    SvarSlet
  13. super smukt kort , kan godt li' det rustikke look sammen med det meget feminine. Du må have en god og kreativ uge

    SvarSlet
  14. Super smukt kort med et dejligt råt look, som jeg er meget vild med.
    Pas på bomben at den ikke springer igen:-)))))))
    God ferie.

    SvarSlet
  15. Super smuk kort, - smukke detaljer, - perfekt som altid.

    SvarSlet
  16. Endnu en gang et meget smukt kort. Nyder inspiration fra dig :-)

    SvarSlet
  17. Virkelig lækkert bryllupskort!!

    SvarSlet
  18. Hvis bomben er sprunget, så behøver du da ikke at fjerne den.....kom du hellere i gang med at lave en masse smukke kort, som kan inspirere os andre :-)

    SvarSlet