søndag den 16. december 2012

FORVANDLING

Man ændre jo smag og stil gennem tiden og vi har vist alle sammen noget papir
liggende i gemmerne som vi egentlig ikke syntes er så fantastisk mere ( jeg har
ihvertfald en del af det), og det har jeg sat mig for at få brugt noget af, så dette
layout er starte med disse farver!!!!!!



Som efter forvandling kom til at se sådan ud.


Jeg har malet hele papiret over med hvid gesso, givet det en omgang
Chalkboard French Vanilla, og sværtet det. Blomsterne er lavet af samme slags papir
og også malet med gesso  og Chalkboard + lidt glimmermist.
De fantastiske chipboard har jeg købt hos Riddersholm, jeg er fuldstændig vild med
dem og så er de samtidig meget rimlige i prisen ;O)





                           
                                                           Mange scrap hilsner
                                                                       Lisa

10 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet et flot layout.

    SvarSlet
  2. WAUW!! Hvor ER det blevet et lækkert LO - og sikke en fantastisk forvandling af papiret! Så flot!

    SvarSlet
  3. Det var da fantastisk så meget din behandling har forandret papiret og pynten. Det er jo overhovedet ikke til at genkende. Rigtig flot LO du har lavet af papiret.

    SvarSlet
  4. Sikke et trylleri du har lavet, dit LO er bare blevet flot. Og der er jo netop sådan noget der går det til Godt håndværk :-) God søndag til dig :-)

    SvarSlet
  5. Helt utroligt hvad du fik ud af det papir, sådan lidt "alla Vivi" det kan du sagtens være stolt af. juleknus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hold da op, hvor er det super fedt... Fantastisk forvandling. Lækre detaljer, smukke blomster og et flot
    Ha en god aften

    SvarSlet
  7. Ja, hold da en lækker forvandlingen og super, super lækkert layout du har lavet.

    Tror jeg har et stykke mønsterpapiret af samme slags liggende også.

    Ha en dejlig dag, Lisa

    SvarSlet
  8. Hvor er du god til at trylle. Det blev rigtig godt! Jeg havde nok bare givet det væk til nogle unger ; ) : )
    Tak for din fødselsdags hilsen i går!

    SvarSlet
  9. Hold op en udfordring - jeg kan slet ikke forstå, at du kunne få det fantastiske resultat ud af det!

    SvarSlet