torsdag den 27. december 2012

BILLEDER

Vi havde nogle efterhånden gamle og kedelige billeder hængende i soveværelset
som jeg nu endelig har fået gjort noget ved.
De gamle malerlærreder er blevet genbrugt og pyntet med gammelt nodepapir,
sækkelærred, forskellige blonde bånd, blonde stof og forskelligt pynt.


Her hænger de i samlet flok.


Her kommer de så enkeltvis.













Så vil jeg også lige vise en julesnaps med lidt pynt.
Jeg har brugt metalfolie, sizzix embossingfolder, alcoholink og forskelligt pynt.
Skiltet med "En lille hilsen" har jeg fundet HER hos Vivi, som har lavet en masse lækre
ark med freebies, så hvis du ikke kender Vivis blog så syntes jeg du skulle kigge forbi ;O)



                                                             
                                                                   Mange scrap hilsner
                                                                               Lisa

6 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte dine vintage billeder, dem er jeg godt nok ret vild med, og den strømpeholder på det første er skøn (sådan nogle gik jeg med i min ungdom, før der kom strømpebukser) de er så flotte og gennemførte alle sammen. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Åhh hvor er de romantiske de mallerier du har fået lavet dig :)

    den er godt nok flot pyntet den flaske!!

    SvarSlet
  3. Skønne billeder! Det ene er jo sødere end det andet :)
    Og din flaskepynt er bare flot også!

    SvarSlet
  4. Super søde billeder og flot pyntet flaske.

    SvarSlet
  5. Wauw, nogle skønne billeder, du har fået lavet. Og lække pynt til flasken.

    Jeg har ikke glemt din udfordring, den ligger på listen af to dó ting i januar. ;0) har lige en influenze jeg skal have overstået.

    SvarSlet
  6. Hvor er de blevet flotte, god ide... og sikke en skøn flaske du har lavet.
    Ønsker dig et rigtigt godt nytår!

    SvarSlet