lørdag den 8. december 2012

POSEKORT OG TAG

Jeg har lavet et posekort som er lavet på en hjemmelavet pose af indpakningspapir.
Jeg har brugt et billed fra nettet lidt gammelt nodepapir, masser af sværte
 en masse forskellige blonder og lidt bling.




En tag har jeg også lavet eller to for de er sat sammen, så der kan være skrive
felt på den bagerste. Selve taggen er lavet på genbrugs pap og malet med lidt hvid
gesso og derefter sværtet så man ikke kan se at det oprindeligt er fra en ris pakke.
Jeg er blevet rigtig god til at gemme alt mulig emballage i stedet for at fylde skralde
spanden med det og så skal jeg jo ikke bruge penge på kedeligt karton men istedet
bruge dem på noget mere spændende ;O)




                                                     

                                                             Mange scrap hilsner Lisa

12 kommentarer:

  1. Åh, altså ... hvor et par yndige kreationer! Jeg er vild med idéen om at genbruge papir og karton og andet emballage :)

    SvarSlet
  2. Åee Lisa, jeg sad lige og frydede mig over den skønne farve tone du havde i dine posekort, og så læser jeg det er genbrug, lige i min ånd, hvad farve sværte har du brugt? det ligner ikke den almindelige brune, og du har jo også meget flot pynt på, smukt!!!! knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Morkaren
      Jeg har brugt distress ink gathered twigs, som
      er en farve jeg har overset lidt, men har nu fundet
      ud af den er temmelig lækker ;O)

      Slet
  3. Hvor er de flotte.
    Det er en god ide at genbruge. Det er jeg ikke god til.
    God aften.

    SvarSlet
  4. Hvor er det lækkert. En super god ide.
    Det med at genbruge skal jeg måske til at være bedre til.
    Rigtig god aften.

    SvarSlet
  5. WOW hvor er de bare skønne, og så er jeg totalt solgt mht dit farvevalg. Ja ville ønske jeg var bedre til det med at genbruge. Gemmer mange ting men når jeg så ikke får det brugt ryger det ud igen. Hænger måske også lidt sammen med pladsmangel ;-) men ideen er jo genial. Den sande essens af "scrapping"

    SvarSlet
  6. super flot og med kanon fede detaljer, her har selv Poul lært at klippe pap istykker så det passer til big shot og tit spørger han om det kan bruges inden det bliver smidt ud og rigtig meget emballege kan jo genbruges

    SvarSlet
  7. Hvor er det sødt, dit posekort. Så mang små flot detaljer.

    Jo, genbrug bruger jeg også.

    Ha en skøn 9. December

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare smukt, sikke nogle skønne detaljer!
    Her bliver der også gemt emballage osv! ;)
    Rigtig god adventssøndag:)

    SvarSlet
  9. så smukt og meget elegant

    SvarSlet
  10. Det er så smukt, med genbrug og masser af lækre detaljer.
    Ha en dejlig og kold 11. december

    SvarSlet