søndag den 13. oktober 2013

BLOG CANDY VINDER OG KORT


 Så er det blevet den 13 oktober og tid til at trække den blog candy jeg
 lavede i andledning af mit første år som blogger!!!!!!!!!!
Tusind tak til alle jer som gad lege med!!!!

Kira har været lykkens gudinde




og vinderen er.............................................................






Stort tillykke til ETTENA!!!!!!!!!!!!!
Anette hvis du sender mig en mail til mig på  loenborg@familie.tele.dk med din
adresse så sender jeg lækkerierne til dig ;O))))


Nå I skal ikke snydes for lidt kreativt, så her kommer lige et kort.
Jeg har brugt forskelligt papir fra Prima, dies fra Marianne Design og Cheery Lynn,
blomster punch fra Nellie Snellen og bånd.




















                                                     Mange scrap hilsner
                                                                 Lisa.








16 kommentarer:

  1. tillykke til vinderen og super sødt kort

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderen af din blok candy.
    Super skøn kort du har lavet, - med mange fine detaljer
    God søndag

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderen
    Lækkert kort - skønne detaljer!

    SvarSlet
  4. Tillykke til vinderen og super flot kort...

    SvarSlet
  5. Wow - 1000 tak!! Den Candy glæder jeg mig til at modtage....og så mig som aldrig vinder :-)
    Super sødt kort du har lavet, fin detalje med båndet.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke til vinderen og sikken da et super lækkert kort, du har lavet her, det er bare rigtig rigtig flot.

    SvarSlet
  7. Tillykke til EttenA ... lækker lækker candy at vinde :)

    Ih, et smukt kort, du har lavet. Rigtig flot måde du har brugt bånd på.

    SvarSlet
  8. Tillykke til EttenA og smukt kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Tillykke til vinderen.. Dit kort er utrolig smukt, lækker detalje med båndet.

    SvarSlet
  10. Tillykke til vinderen og tak for chancen for vi andre.
    Rigtig fint kort du igen har lavet.

    SvarSlet
  11. Tillykke til EttenA med den flotte gevinst.
    Super fint kort, god ide med båndet.
    Ha' en dejlig dag. :-)

    SvarSlet
  12. så flot kort igen dejlige farver
    Tillykke til Anette med den lækre candy

    SvarSlet
  13. Tillykke til vinderen
    Lækkert kort - skønne detaljer!

    SvarSlet
  14. For hulen da, hvor ser det godt ud!

    SvarSlet
  15. Hvorfor mon jeg ikke havde set den blog-candy, det ser ret lækkert ud :-)

    SvarSlet
  16. Rigtig sødt kort og fantastisk idé med at lave opdelinger med bånd. Den idé må jeg vist lige gemme...er der mon snart mere plads på min hjernes "harddisk" ;-)

    SvarSlet