søndag den 20. oktober 2013

LAYOUTKURSUS

Igår var jeg en tur i PAPIRHIMLEN og holde layout kursus, det var en fantastisk
hyggelig dag i rigtig dejligt selskab med Christina og og hendes design team.

Christina havde bestilt mig til at lave et layout kursus og vi havde besluttet at 
der skulle laves et maskulint og et feminint layout.
Mine to oplæg er fyldt med en masse teknikker så de ellers meget talene 
damer var på flere tidspunkter meget stille og fuld koncentreret.



Det maskuline layout er lavet med papir fra Tim Holtz, forskellige Sizzix
dies, flere forskellige Bo Bunny stempler, hjemmelavet ramme, masser 
af sikkerhedsnåle og andre metaldimser.




Titlen "CHARLIE" er klippet ud af papiret og sat på chipboard.



























                                Til det feminine layout var de blevet bedt om at medbringe et
                                ark "grimt" papir som skulle gennem gå en forvandling.
                                jeg havde valgt et spraglet ark.


     
           
 
    Igen et layout med en masse forskellige teknikker og  og mange forskellige produkter.
    Vi brugte flere forskellige slags stof, hjemmelavet blomster, dies fra marianne Design,
     retro punch til blomster, gamle bogsider og forskellige masker.
     




















               Hvis du har lyst til at se deres maskuline resultater så smut en tur forbi
               PAPIRHIMLENS BLOG

               Tusind tak for en rigtig dejlig dag til Christina og hele designteamet.

                                                       
                                                        Mange scrap hilsner
                                                                    Lisa.

15 kommentarer:

  1. Total rålækker layouts... sikke en forvandling det " grimme papir " fik.
    Kunne da godt bruge et kursus hod dig også :-)

    God søndag

    SvarSlet
  2. Super fede layouts begge to! Du kan altså nogle tricks. Ja, jeg tilslutter mig også de andre og ønsket om et kursus med dig :-).
    Ønsker dig en dejlig søndag. Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Kan du ikke også komme til Jylland og lave kursus? *G* - Jeg vil osse MÆÆÆ...
    2 lækre LO de fik lov at prøve kræfter med! Jeg er misundelig !! *G*

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er de fede begge to, så jeg kan da godt nok se, at det har været total råhygge hele dagen. Det kursus gad jeg søeme også godt ha deltaget i med alle de fede teknikker, de fik prøvet af her. Hvor er det bare flot alt sammen.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre layouts, der er blevet kreeret.
    På det maskuline kan jeg rigtig godt lide alle dine sikkerhedsnåle, da jeg har så rigeligt af dem efter deltagelse i løbskonkurrencer.
    Ved det feminine synes jeg, der mangler et billede fra det "grimme ark" til det næste ... sikke en forvandling! Super flot!

    SvarSlet
  6. Hold da op, du kan da noget med et "grimt" stykke papir, så der er håb for alle de ark jeg lige har sorteret fra som "for grimme" men du skulle måske overveje et kursus her på SS jeg er sikker på det vil blive overtegnet. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Det var virkelige en helt fantastisk dag Lisa og nej det var ikke dig som var damptromlen... det var alle de kreative ideer og det var min krop som ikke kan holde til at sidde så koncentreret så mange timer i træk... men pyt med at man må ta' en par dage med møg ondt, når man har fået hoved fyldt med en 1 million gode ideer... det var bestemt det hele værd... og vil ikke sige nej en anden gang kan du tro... c",)

    SvarSlet
  8. Nogle super lækre layouts begge to. Det herre-layout er jeg specielt imponeret af - og jeg kan jo genkende mange af produkterne fra de mange lækre detaljer i den blog-candy, jeg var så heldig at vinde,,,den var bare dejlig IRL!!!
    Så måske jeg skulle prøve at lifte dit layout...;-)
    Og sig endelig til, hvis du afholder kursus en anden gang!

    SvarSlet
  9. Hold da op, jeg ville tilmelde mig, hvis du skulle komme i nærheden af min hjemegn. Det ser da super lækkert ud. Begge er helt fantastiske og så gennemførte med skønne detaljer og overraskende effekter som f.eks. de mange sikkerhedsnåle. Super lækkert som altid.

    SvarSlet
  10. Hold da helt op for to flotte layouts.
    Sikke mange sjove/flotte/spændende ting du har brugt. Og det "grimme papir" er jo helt væk.....
    HVIS du kommer herover på fastlandet og holder kursus - så er jeg med.
    Tænk at du kan få sådan en flok scrappere til at tie stille.....det siger jo meget om dig !

    SvarSlet
  11. Det var en rigtig dejlig dag, med en masse nye teknikker. Men det var også kun mit andet LO. Det var helt fantastisk at få chancen for at deltage i sådan et skønt kursus, og dejlig dag. Du er super til at lære fra dig. Det var en meget lærerig dag for mig. Siger gerne ja en anden gang hvis muligheden byder sig;);). Knus Rikke..

    SvarSlet
  12. Hold da så lige op - to flotte layouts du har lavet, mange fede og flotte detaljer
    Du er super dygtig til at fine på nyt hele tiden.

    SvarSlet
  13. fantastisk og fuldstændigt flotte LO´s super skønne detaljer og lækker opsætning

    SvarSlet
  14. Ja det er to lækkere lo ,og jeg ville også godt på kursus med dig og lære det hele
    knus lilla

    SvarSlet
  15. Det er nogle fantastiske LO og sikke en fed mulighed, at komme på kursus med dig!! Har du overvejet at holde kurser på Convention i Middelfart? Det ville helt sikkert blive et hit!!

    SvarSlet