lørdag den 13. juni 2020

KORT MED FLAKES


Denne gang vil jeg vise jer to feminine kort hvor jeg har brugt Auroa Flakes og Gilding Flakes fra Cosmic Shimmer.




Til det første kort har jeg brugt papir fra 13ARTS SERIE TRAVEL THE WORLD. hffffffrh
       Den sorte swirvel er fra Cheery Lynn og du kan finder den HER. Kobber papiret er fra Sizzix 
og du kan finde det HER.
Papiret bag sommerfuglen og swirlen er lavet med GILDING FLAKE WARM SUNRISE.
Jeg har lagt Flaken på papiret og derefter kørt det gennem Big shotten med en embossing folder og for at fremhæve roserne, har jeg forsigtigt kørt min sorte Archival ink sværte hen over.



 























Til det næste kort har jeg brugt papir fra MAJA DESIGN og Aurora flakes fra Cosmic Shimmer Morning Blush.

























                                                                 Mange scrap hilsner
                                                                             Lisa.

2 kommentarer: