søndag den 11. december 2016

GOD JUL


Jeg elsker når samme die kan bruges til flere forskellige ting, og det kan min ny indkøbte
die, Take a bough fra Concord & 9th som jeg også har lavet juletræer med. Juletræerne
kan du finde HER.

Jeg ved der er mange der forgæves har forsøgt at få fat i Take a bough die sættet, men hvis
du har tålmodighed til efter jul så kan den forudbestilles hos PICTURING THE WORLD
eller hvis du er meget heldig så for HAPPYMADE nogle hjem enten den 13 eller 20 december.

Nå tilbage til mit kort, hvor jeg har brugt grangrene til at lave en krans, de er skåret ud i kvist-
karton, sværtet og derefter har jeg givet dem et strejf af lidt hvid gesso.
De små "dutter" på kransen er lavet med Crystal Drops.
God Jul er en die fra Kaboks.









































                                                    Mange scrap hilsner
                                                                 Lisa.

2 kommentarer:

  1. Det er bare super flot.
    Jeg er så heldig at jeg har fået det sæt dies.Sååå nu kommer jeg nok til at låne din idé.

    SvarSlet
  2. This is so awesome, love the natural look of your wreath! I have this die also, maybe after Christmas!💜🎅🏻❄️

    SvarSlet