søndag den 4. december 2016

DÅBSKORT TIL ANTON


Idag vil jeg vise jer et dåbskort som er lavet med papir fra Maja Design.
Stjernerne er lavet med dies fra Die-Namics, bodystocking og flag banner die har jeg lånt
mig til så dem ved jeg ikke hvor er fra.








Alle "dutterne" på stjernerne er lavet med Crystal Drops fra Nuvo.



















                                  Idag vil vi smutte en tur i Tivoli og nyde julestemningen.
                                                              Rigtig god søndag til dig.

                                                                Mange scrap hilsner
                                                                             Lisa.

3 kommentarer:

  1. Det er bare så flot:):). Banneren den er fra la-la land er jeg næsten helt sikker på for den har jeg også men den anden ved jeg ikke.. Men jeg ville gerne vide hvad det er for et lille alfabet du har skrevet tillykke ...... med??? Det ser godt ud;);)Rigtig dejlig dag i Tivoli søde Lisa;);). Rigtig glædelig 2 søndag i advent;);). Knus her fra;););)

    SvarSlet
  2. Ja så fint. Vil også rigtig gerne vide hvilket alfabet og så den body der 😬😄

    SvarSlet