søndag den 28. august 2016

RÅT OG RUSTIKT HERREKORT


Jeg har endnu en gang haft gang i mit højt elskede Iron Paste og endnu engang til et maskulint
kort.
Der er mange der har spurgt hvor jeg har købt mit Iron Paste, desværre er der lige nu ingen dansk
forhandler efter at Riddersholm Design er lukket, men der er håb forude og jeg håber snart at kunne
afsløre en ny dansk forhandler.

Jeg har brugt dies fra Sizzix og Mama Elephant, red brown og grey Iron Paste, Distress embossing, Vintage photo og Antiquing cream.
Papiret er fra Authentique og restekassen.















































                                                        Mange scrap hilsner
                                                                     Lisa.

2 kommentarer:

  1. super råt kort, ja det var en lækker pakke, jeg håber i fik lækker mad det duftede dejligt. God søndag

    SvarSlet