mandag den 16. november 2015

GOD JUL MED RIDDERSHOLM


Så vender jeg tilbage med endnu et julekort og igen med RIDDERSHOLM DESIGN´
 JULESERIE CHRISTMAS COSY.

Jeg har brugt dies fra Memory Box, Kaboks, Cottage Cutz, Sizzix og Marianne Design.
Alle juletræerne har fået et lag Snow paste og mens pasten var våd har jeg drysset et
lag HVID GLITTER GLASS på, det har givet et rigtig lækkert frosted look som des-
værre ikke er så nemt at se på billederne. Jeg har brugt også FIN SØLV GLAS
GLITTER.





Her kan I se kortet fra siden og bedre fornemme dybden i kortet.



































Desværre forsvandt kortet på mystisk vis fra Riddersholm`s stand i weekenden til
Scrap-A- Mania. Jeg er måløs over at der er en der har gjort sig selv til tyv for et kort,
istedet for at komme til mig og spørge hvordan det er lavet eller om det evt. var til salg.


                                                 Mange scrap hilsner
                                                             Lisa.

4 kommentarer:

  1. Øv altså. Ja det er kedeligt at nogle ikke kan kende forskel på dit og mit. Håber det dukker op. Det er et super flot kort.

    SvarSlet
  2. Sikke et smukt kort, Lisa. Så mange fine detaljer.
    Hvor trist at nogen kan finde på at stjæle det. Håber det bare har forputtet sig og måske dukker op igen. Du ved .. det er nissetid :)

    SvarSlet
  3. Håber du har fået dette smukke kort tilbage, Lisa. Det er så tarveligt, men desværre ikke første gang det er sket.
    Jeg stod i kø, da det forsvandt :/ Ville have spurgt om det var på bloggen eller om jeg måtte tage et billede - da jeg nåede kassen, var kortet væk :(
    Smukt er det dog - og nye behov for dies og "det der" sne er skabt (var udsolgt på messen) ;o)

    SvarSlet
  4. Ja, det er utroligt men det er også et fantastisk flot kort du har en flot stil :-)

    SvarSlet