mandag den 5. oktober 2015

RIDDERSHOLM DESIGN



                               Idag blogger jeg hos RIDDERSHOLM DESIGN
Connie Riddersholm lancerede tre nye papir serier i lørdags til Convention i Middelfart
og det er tre vildt fantastiske serier som jeg glæder mig helt vildt til at arbejde med.

Hvis du vil se mere af mit kort så smut forbi RIDDERSHOLM DESIGN´S BLOG




                                                     Mange scrap hilsner
                                                                 Lisa.

1 kommentar:

  1. Lækkert kort!
    Uha - jeg ville SÅ gerne ha' været med på Convention i weekenden.
    Var desværre forhindret. Men kan se, at alle der har været afsted, nærmest har haft en fest. Skønne ting, der er blevet lavet (...og købt :-) )
    Dejlig onsdag fra Herning.
    Kh. Anette

    SvarSlet