fredag den 23. oktober 2015

ADAM 4 ÅR


Det er ikke så tit jeg laver børne kort men når man bliver inviteret til fødselsdag så
må man jo igang.

Jeg har fundet nogle Quickutz die frem fra gemmerne (vist nogle af de første jeg købte
for mange år siden) og papiret er fra reste kassen. Adam er lavet med et alfabet fra Sizzix.



































Lige om lidt drager jeg mod Odense og imorgen videre til Fredericia til Kreative
dage hvor jeg skal være på Picturing The Worlds stand hele weekenden, ses vi ?


                                              Mange scrap hilsner
                                                           Lisa.

1 kommentar:

  1. Super dejligt børnefødselsdagskort.
    Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage.
    Rigtig god fornøjelse. Jeg er sikker på, at Blogland og Instagram efterfølgende vil vise en masse Lisa-inspirerede kort fra messen ;-).
    Kh. Anette

    SvarSlet