mandag den 9. marts 2015

SCRAPBOOKING CONVENTION

Jeg har tilbragt en fantastisk weekend i Middelfart hvor jeg har holdt 2 kursus, et
kort kursus og et layout kursus og idag vil jeg vise jer hvad de skulle lave til kort
kurset.

Kortet er lavet som et staffeli kort og vi brugte papir fra RIDDERSHOLM DESIGNS
lækre serie TALIGATE MARKED, der blev bl.a  leget med strandsand, muslinger
og fiskenet.

































Det har været en super skøn weekend som bare gik alt for hurtigt, men fyldt med
inspiration og skønne kvinder der brænder for den samme hobby


                                                   Mange scrap hilsner
                                                               Lisa.

6 kommentarer:

  1. Hej Lisa
    1000 tak for et godt kursus på convention, fyldt med gode ideer som jeg vil bruge på nogen af mine kort:) det var en stor fornøjelse for mig at deltage og du gjorde det super godt.
    Hilsen Annette

    SvarSlet
  2. Hej Igen
    Glemte lige at spørge dig, de små skaller og konkylier, ved du hvor man kan købe dem? For de er så skønne.
    Hilsen Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annette
      Selv tak og jeg er glad for at du fik inspiration med hjem. Jeg blev slet ikke klar over hvem af deltagerne du var (øv)
      De hvide skaller har jeg selv samlet så du må en tur på stranden og de små konkylier mener jeg at jeg har fundet i en isenkræmmer, men det er længe siden.

      Slet
  3. Hej Lisa.
    Dit kort er jo bare skønt!! Jeg talte med et par stykker på Convention, som havde været på dit kursus og de var MEGET begejstrede :-) Det synes jeg lige du skulle vide, da man jo aldrig kan få nok roser over sin kreativitet ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Lisa
    Tusind tak for et super godt og max inspirerende LO kursus på Convention:-)))
    Jeg er ved at samle alle de rustne dimser jeg kan finde + kobbertråd:-))))
    Glæder mig til næste kursus hos dig.


    SvarSlet
  5. I adore your web, wow what an fire work on inspiration! Absolutely stunning,
    will not miss it anymore - so yes I am your latest follower :-)

    SvarSlet