søndag den 1. marts 2015

FRANKRIG 2013


Ja, I må endnu en gang trækkes med at jeg har brugt min nye Tim Holtz sizzix die
Mixed Media.
Jeg er også faldet totalt for TH nye distress farve Cracked Pistachio og den passer
perfekt til Riddersholm papir.

Jeg har brugt Riddersholm lækre serie VINTAGE VENTURE, dies fra Sizzix og
Spellbinders, metal papir, embossing folder, acryl maling, distress paint, fiskenet
og forskellige "rustne" metal ting.

Jeg har også "leget" med gesso og stencil og denne gang er det en hjemmelavet stencil
som jeg har lavet af TH Mixed Media die.








































Karbinhagerne  måtte bare med da de unger mennesker er på vej på klatre tur.














                                             Rigtig god søndag til jer alle

                                                  Mange scrap hilsner
                                                              Lisa.

7 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert layout - Skønne detaljer som altid. Og sikke da en skøn die. Hvor kan den købes henne???

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved at Riddersholm får den så mon ikke Connie har den med til Convention ;O))

      Slet
  2. Superflot layout med løkre detaljer. Tak fordi du tager så mange detaljebilleder, så vi kan få det hele med ; )
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Wow så flot et layout med så mange lækre detaljer.

    SvarSlet
  4. super super sejt og råt lo med alle Lisa detaljer, god søndag til dig

    SvarSlet
  5. superflotte hjerter. Og spændende LO med mange detaljer - som altid.

    SvarSlet