torsdag den 28. august 2014

RÅT OG MASKULINT LAYOUT

Denne gang er jeg igen hoppet i det maskuline hjørne og jeg har brugt et enkelt ark papir
fra 7 DOTS STUDIO.

Ud over papiret har jeg brugt hønsenet, bølgepap, forskellig metalpynt, træ pynt og
bonzaitråd som jeg har "formet og modelleret" så det er kommet til at ligne pigtråd.

Jeg har også brugt en ny indkøbt die fra Nellie Snellen som hedder Bracelet Border Die,
som er beregnet til at lave armbånd af, men som selvfølgelig også kan bruges til papir.









Her et nær billed af "armbåndet" som er standset ud i "sølv" karton og farvet med
Alcohol Ink.




















Jeg har allerede taget hul på weekenden og glæder mig til 3 fridage.
Rigtig god weekend til jer alle.

                                               Mange scrap hilsner
                                                           Lisa.

13 kommentarer:

  1. det er super flot Lisa skønne farver - god lannnng week end ;O))

    SvarSlet
  2. Super flot layout. Lækre lækre detaljer.

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er det flot Lisa, super fede detaljer, du har lavet her.
    En rigtig god lang week-end til dig også.

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot, og maskulint, det jeg beundre mest er nok at du kan tone alle ting og detaljer, så de passer og falder i hak med dit foto, det er rigtig godt gået. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Sikke et mega fedt lo - så mange lækre detaljer! Og den Nellie dies må da vist i min samling også - hihi.

    SvarSlet
  6. Super flot layout. Fedt metalpynt og så lækre detaljer.

    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  7. For pokker hvor er du dygtig, laver du ikke også mix media på lærred: )
    Kunne være fedt hvis du havde et billede også med de ring du har brugt, altså hvad for stempler osv

    SvarSlet
  8. Lækkert layout, alle dine detaljer er bare så gennemførte Lisa.
    Knus Karina

    SvarSlet
  9. Super fedt den dies til armbåndet findes i flere størrelser hvilken en er det du har brugt?

    SvarSlet
  10. Til dette projekt har jeg brugt den der hedder Round Large BBD007 ;O))

    SvarSlet