søndag den 6. juli 2014

KORT TIL EN GENTLEMAN

Et rigtig gentleman kort, det kan man vist godt kalde det.
For mig er dies fra Tattered Lace rimelig nyt, men de laver nogle rigtig lækre dies,
desværre i den lidt dyre prisklasse med det må man jo nogle gange se stort på!!!!!!!!!!

Da jeg første gang så de dies jeg har brugt idag , kom jeg straks til at tænke på
det Pion papir som lå i gemmerne. Serie hedder Till Far.
Ud over dies fra Tattered Lace har jeg brugt ur die fra Marianne Design.
Trompeten og håndtaget på stokken og paraplyen er embosset med sølv embossing.
























                                                     Rigtig god søndag til jer alle.

                                                            Mange scrap hilsner
                                                                        Lisa.

10 kommentarer:

  1. jeps, og super fint. lidt svært med herre kort jeg kan ikke så godt ialtfald. du er bare så dygtig til dem. hav en dejlig søndag

    SvarSlet
  2. Kanon flot herrekort Lisa, og en fed ide med at embosse de håndtag. Fatter ikke hvorfor jeg aldrig har tænkt på det, for det har irriteret mig flere gange, at man ikke kunne få det til at blive helt rigtigt, og det ER jo simpelthen løsningen, så tak fodi du åbnede mine øjne for noget så selvfølgeligt LOL. Hvor føler man sig dum engang imellem, når svaret ligger lige for næsen af en ha ha ha. Há en rigtig god søndag, nu vil jeg tage til børnefødselsdag.

    SvarSlet
  3. Uh for pokker hvor er det lækkert, sjovt det papir har jeg også i pion stakken, og den die den er da for lækker, det er vist endnu et must have. Så er der mere inspiration tak for det Lisa.
    Knus Karina

    SvarSlet
  4. Wow endnu et super lækkert kort. Jeg er vild med den måde du putter mange ting på dine kort.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  5. Endnu et super lækkert herrekort.

    SvarSlet
  6. Ja, jeg er også ret vild med alle de ting du "let og elegant" strør ud over et kort, super flot, den mand der får det kort må da føle sig som "noget særligt" knus morkaren,

    SvarSlet
  7. Super fed herrekort, - mange sjove og spændende detaljer, - man kan finde nye ting hver gang man ser på kortet.

    SvarSlet
  8. Superflot med mange detaljer, som du har kælet for.

    SvarSlet
  9. super flot kort og den bil er da for lækker

    SvarSlet