lørdag den 7. december 2013

LAYOUT

Hold da op, så er december allerede næsten en uge gammel, det går godt nok
alt for hurtigt, men er det ikke altid sådan det er!!!!!!!!!!!
Jeg er dybt imponeret over alle jer der blogger hver dag i december, det tror
jeg aldrig jeg opnår og det kniber også med at nå at komme rundt til jer alle.

Til dette layout har jeg brugt papir fra Maja Design som er blevet krøllet og
distresset godt og grundigt og der efter har jeg brugt forskellige masker og
gesso.
Jeg har brugt die fra Spellbinders, gaze, sække lærred og bonzaitråd som
jeg har bukket så det fik den facon jeg gerne ville have.








Jeg syntes at bonzaitråden er ret lækker at bruge men er ikke helt nem
at få til at sidde fast, så der er brugt meget lim.














                         
                                         Mange scrap hilsner
                                                     Lisa.

11 kommentarer:

  1. Igen et enormt lækkert layout fra dig. Skøn farveskala du har brugt og igen en masse sjove pyntedimser. Bonsaitråden er da en knaldgod ide.
    Ja, vi er jo nogen der blogger dagligt i denne tid - men det kan joogså være planlagte indlæg og måske ting der er lavet for lang tid siden. Men man skal rundt til en del hver dag. Det tager tid, men er ikke så slemt i år. Vi er ikke mange, og det er lidt mere tamt denne gang.
    Mange af de scrappere jeg kender IRL, har jeg faktisk "mødt" under julebloggingen.
    Det er 4. gang jeg er med, og de andre år har vi vist og fortalt meget mere om private ting og personlige oplevelser, udvekslet opskrifter, fortalt om div. skikke osv..... I år har jeg slet ikke overskud til det skriveri..... Det bliver mest: " Se hvad jeg har lavet"-ting.
    Men det er nu hyggeligt alligevel.

    God aften til dig.

    SvarSlet
  2. igen et af dine fantastiske lo'er med alle de skønne detaljer, ja tiden flyver afsted men er vel tegn på at vi ikke keder os
    Du må have en fortsat god weekend

    SvarSlet
  3. Kanon LO her og sikke lækre farver, du har sat sammen, de er bare super cool.

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot, dejlige farver, og masser af detaljer. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Wauw.... skønt LO, er vild med alle de herlige detaljer.

    SvarSlet
  6. Super super lækkert LO i nogle lækre farver :-)
    Hils familien :-)

    SvarSlet
  7. Som altid et fantastisk LO men 1000 detaljer... det er bare så flot...

    SvarSlet
  8. Igen et super lækkert layout.... flot detalje i venstre hjørne

    God aften

    SvarSlet
  9. Super lækker LO og fantastisk idé at bruge bonsai tråd:-)))))

    SvarSlet
  10. GIGA lækkert layout og pyt med at du ikke blogger hver dag. Så har vi en chance for rigtig at studere alle de fede detaljer du bruger....he he.... Den Bonzai tråd er da super god til dit LO, og heldigvis kan vi da ikke se al den lim du har brugt ;-)

    SvarSlet