lørdag den 4. april 2020

FORÅRS KORT


Denne gang vil jeg vise jer to kort, hvor jeg igen har "leget" med DISTRESS EMBOSSING GLAZE og DISTRESS OXIDE.

På det grønne kort har jeg brugt DISTRESS EMBOSSING GLAZE PEELED PAINTDISTRESS OXIDE PEELED PAINTDISTRESS OXIDE HICKORY SMOKE og DISTRESS OXIDE GATHERED TWIGS.

På det lyse kort har jeg brugt DISTRESS EMBOSSING GLAZE TATTERED ROSEDISTRESS OXIDE TATTERED ROSEDISTRESS OXIDE GATHERED TWIGSDISTRESS OXIDE BUNDLED SAGE og DISTRESS OXIDE CRACKED PISTACHIO



Jeg har selv lavet papiret bag blomsterne ( jeg fik desværre ikke taget foto af det grønne inden der kom pynt på)












































                                                           Mange scrap hilsner
                                                                        Lisa.

2 kommentarer:

  1. Desse korta likte eg veldig godt.

    SvarSlet
  2. Lækre kort 😀
    På et af billederne ser det ud til du også gør en del ud af indersiden/skriveområdet. Hvis det er tilfældet, kunne du måske også fremover vise denne del 🙂.

    SvarSlet