søndag den 29. april 2018

2 Rustikke kort


Jeg har igen haft gang i mine hjemmelavet silikone forme og idag vil jeg vise jer 2 kort.
Jeg er ret vild med svensknøglen og hvor er det dejligt at kunne sætte så stort et værktøj
( den er 11 cm lang) på et kort som stort set ingenting vejer.

Baggrunds papiret er lavet med en embossingfolder og Rust paste fra Prima og svensknøgle,
skruer og møtrikker er også "malet" med Rust paste.
Den runde "dims" bag svensknøglen er en klaverfod som jeg har fundet på loppemarked.







































Her kan du se min silikoneform og svensknøglen inden den fik Rust paste.




Kort nr 2 også med Prima Paste
De aflange "dimser" med hullerne er kile klodser som håndværkere bruger.












































For 1 1/2 uge siden blev jeg opereret i mit knæ for en meniskskade, og inden jeg blev opereret tænkte jeg at jeg da i det mindste efter nogle dag med benet vandret, kunne  sidde og scrappe lidt meeeeen det er godt nok ikke blevet til meget........ sådan kan det jo gå ;O)


                                                            Mange scrap hilsner
                                                                        Lisa.

12 kommentarer:

  1. Igen fantastiske kort fra dig😃

    SvarSlet
  2. Hej Lisa !
    Jeg har fundet “dig” på Pinterest, da det gik op for mug, at jeg gemte rigtigt mange kort med dit navn bag. Du er så dygtig og har en fed stil ! ������
    Jeg er simpelthen nødt til at høre til det med silikone-forme. Hvordan har du lavet dine forme og hvad er det for materiale, som du putter ned i formen - altså i dette tilfælde laver svensknøgles af?
    Jeg er nu også imponeret af, at du finder navnene på de andre små dimsedutter, som du har puttet på kortet ! ������

    God kreativ dag til dig - vejret bakker da op ! ����

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi
      1000 tak for al rosen ;O)
      Du kan finde en tutorial på min blog om hvordan jeg laver silikone forme, du får et link her
      http://lisaskreativeunivers.blogspot.dk/2018/03/tutorial-til-hjemmelavet-silikoneforme.html
      Jeg bruger lim fra lim pistol i mine silikone forme, det er super nemt og limen størkner hurtigt.
      Rigtig god fornøjelse hvis du vover dig ud i selv at lave forme, det er nemt og det giver så mange muligheder ;O)

      Slet
  3. Hovsa, den vil ikke finde sig i smileys - jeg undskylder alle de mange spørgsmålstegn. ;-)

    SvarSlet
  4. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlet
  5. instagram takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    aşk kitapları
    tiktok takipçi satın al
    instagram beğeni satın al
    youtube abone satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok takipçi satın al
    youtube abone satın al
    tiktok beğeni satın al
    instagram beğeni satın al
    trend topic satın al
    trend topic satın al
    youtube abone satın al
    beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    sms onay
    youtube izlenme satın al
    tiktok beğeni satın al
    sms onay
    sms onay
    perde modelleri
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    tiktok jeton hilesi
    pubg uc satın al

    SvarSlet
  6. Du kan offentliggøre disse billeder på din instagram-side. Hvis du har brug for følgere, skal du bruge dette websted https://viplikes.dk/instagram/instagram-followers/

    SvarSlet