lørdag den 7. oktober 2017

MASKULINT MED STONE EFFECT PASTE


Jeg har været en rigtig dårlig blogger den sidste tid, men det er bestemt ikke fordi jeg ikke har
har været kreativ, men billederne er bare ikke nået til bloggen.

Sidste weekend var jeg til SAM hvor jeg lavede demo for DEN KREATIVE KÆLDER.
Jeg lavede bland andet demo med det nye Stone effect paste fra Pentart.
Stone effect paste findes i 8 farver og du kan finde dem HER.

Til dette kort har jeg brugt Stone effect paste til bl.a at lave mit eget papir.
Jeg har på ført pasten med spartel, tørret det med varme pistolen og derefter slebet det med
sandpapir.
Jeg har brugt Sandstone, Brown granite og Green granite.
Stone effect pasten kan også bruges i støbeforme i stedet for gips.














































                                                                Mange scrap hilsner
                                                                             Lisa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar