søndag den 6. november 2016

TILBAGE IGEN - MED ÅRETS FØRSTE JULEKORT


Jeg er ved at rydde op i mit liv, og når man laver sådan er oprydning er der desværre ikke
plads til kreativitet og jeg har faktisk ikke scrappet i halvanden måned, men nu har jeg heldigvis
fundet både tiden og lysten igen.

Igår var jeg til Scrap i Gørløse, hvor jeg lavede demo for den DEN KREATIVE KÆLDER og
der fik jeg endelig fingrene i noget julepapir der faldt i min smag, så idag vil jeg vise jer mit
første julekort i år.

Jeg er faldet for Maja Designs lækre julepapir I WISH og jeg har lavet et Z-foldet kort,
hvor jeg endnu engang har brugt min koøje die.
Koøjet har jeg skåret i kraftigt karton, limet 3 sammen og derefter har det fået en gang Rust
paste fra Prima og lidt Snow paste som jeg har drysset med Diamond Dust.
De små snefnug har jeg fundet hos Søstrene Grene og den lille flaske, som jeg har fyldt med sne,
er fra Tim Holtz.





































                                                Mange scrap hilsner
                                                            Lisa.

6 kommentarer:

  1. Eit koselig julekort med stilig bretteteknikk.
    Godt å sjå liv i bloggen din igjen :)

    SvarSlet
  2. Super flot kort i din sædvanlige smukke stil.
    Dejligt du har fundet overskud til scrap igen. Og når der sker ting i det virkelige liv, der skal kigges igennem og gøres noget ved, så er der absolut ingen plads til kreativitet i hovedet. Men vi ved jo hvad der er vigtigst.....trods alt.
    Knus til dig.

    SvarSlet
  3. Dejligt at se dig på bloggen igen... og et super lækkert kort i din flotte stil

    ha en god dag

    SvarSlet
  4. Dejligt at se dig igen herinde. Super flot kort.

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot og papiret er lidt anderledes men fint - det kunne jeg også falde for.

    SvarSlet
  6. Så lækkert et julekort Lisa, Dejligt at du er tilbage med kreativiteten igen. Det glæder mig ;-) Knus :-)

    SvarSlet