torsdag den 21. april 2016

KURSUS SCRAP-A-MANIA


Idag vil jeg vise jer kortet og tagen som jeg lavede til det kursus jeg holdt til Scrap-A- Mania.

Jeg har brugt flere forskellige die, stempler og embossing folder fra Spellbinders, designet af Seth Apter.

Kursisterne lærte bl.a  hvordan man selv kan lave sit eget lækre papir med Antiquing Cream og
Distress embossing.

Alle materialer kan købes hos PICTURING THE WORLD.









































































                                   Rigtig god lang weekend til jer alle og tak fordi du kiggede forbi min blog.

                                                                         Mange scrap hilsner
                                                                                      Lisa.

5 kommentarer:

  1. waue det ser fedt ud,lækkert brug af dies og stempler m.m.

    SvarSlet
  2. Super ......og mere rusten end set længe. LOL. Du er altså en ørn til det rå og til at mikse de rå elementer.

    SvarSlet
  3. Incredible texture and rust effects here Lisa. Brilliant!

    SvarSlet