fredag den 24. juli 2015

LOVE LOVE

Så er det allerede en uge siden jeg gik på ferie og det nydes i fulde drag selv om
vejeret godt kunne være lidt bedre.

Billedet på dagens layout har jeg vist scrappet før, men elsker det billed som er fra
Kiras konfirmation i 2012 og det passede perfekt til det projekt der rumsterede i mit
hoved ;O).

Jeg har brugt papir fra 7 Dots Studio, dies fra Cherry Lynn og sizxix, Chipboard fra
Wycinanka, nogle gamle blomster fra Prima og en masse forskellige bånd og stof
rester.
De store sølv glimmer gems er nogen jeg selv har lavet, de er desværre ikke
så nemme at fotografere men IRL skinner de meget mere.








































                                                    Mange scrap hilsner
                                                                 Lisa.

3 kommentarer: