onsdag den 30. april 2014

KORT TIL SVOGER


Min svoger fik selvfølgelig også et kort sammen med layoutet og det skulle selv-
følgelig være lige så råt og maskulint.

Jeg har forsøgt at lave noget der ligner en værktøjs tavle, og til den har jeg brugt
Tim Holtz Sizzix die Postage Stamp Frame og voliere hegn. Værktøjet er skåret
ud i karton beklædt med sølvfolie og er derefter farvet med alcohol ink.
Igen har en af de lækre TH Framework dies fundet vej til mit projekt og det
samme har det lækre scrapple stempelsæt fra Joy Crafts.
Den lille flaske var egentlig stærk grøn, men er også farvet med alcohol ink.








Ja, fejl kan man hurtig lave, et N der vender forkert, men det fik 
Karina da heldigvis gjort mig opmærksom på inden det blev afleveret!!!













Jeg har 1. maj fri imorgen og så jeg tror jeg vil få styr på de sidste konfirmations
bestillinger jeg mangler.

                                                Mange scrap hilsner
                                                           Lisa

6 kommentarer:

  1. Igen et super lækkert kort fra din hånd.

    SvarSlet
  2. Super lækkert kort med med fine detaljer... ja som altid... hi hi... Go' 1 maj..

    SvarSlet
  3. Hold nu kæft et sejt Herrekort!
    Skidt da med det N ... jeg ville bare have sagt det var med vilje (hihi)
    God 1. maj.

    SvarSlet
  4. wauooo - go' ide til værktøjet. Vil rigtig gerne ha' lidt udskæringer af den die du ved :-)

    SvarSlet
  5. Det ser hammer godt ud... ligner da fuldstændigt en værktøjstavle

    God weekend

    SvarSlet
  6. Det er et rigtig lækkert kort!
    God weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet