søndag den 23. juni 2013

DAME OG HERREKORT

Jeg laver rigtig mange kort i øjeblikket og her kommer to af dem.
Igår var vi til fødselsdag hos en meget teknisk dygtig ung mand og han skulle
selvfølgelig have et kort med lidt printplade og andre små "dimser", det blev
til et ret stort tagkort (21x12).
Ud over printplade og "dimser" har jeg brugt embossingfolder, metalfolie, motor-
cykel stempel fra North Stamps og tandhjuls die fra X Cut.






Taggen er lavet af kraftigt genbrugs karton og kan let stå selv.



Jeg har aldrig ejet et personligt stempel, men nu har en dejlig scrap veninde,
lavet dette til mig på computeren, så jeg bare kan printe løs!!!!
TUSIND TAK SØDE KARINA ;O)




Endnu et kort, som er blevet brugt til en fælles dame og herre fødselsdag til et ægtepar
som elsker have, blomster, drivhus og cykeltur.







Denne Kæmpe Natsværmer ( jeg måtte Google for at finde navnet !!!!! ) sad på vores
hus forleden dag, så stor en Natsværmer havde vi, og vores naboer godt nok aldrig set,
så selvfølgelig måtte jeg lige finde kameraet.




                                           Mange scrap hilsner
                                                       Lisa.

18 kommentarer:

  1. Wauu så super flot et Tag du har fået lavede og kort med.

    SvarSlet
  2. Som sædvanligt flot og inspirerende, godt du er glad for dit "stempel"
    Knus Karina

    SvarSlet
  3. Rigtig fine ting du igen viser. Især dit kort til parret er da SÅ smukt og personligt.
    Den sværmer er godt nok stor. Godt den holder til udendørs.....
    God søndag.

    SvarSlet
  4. Dine kort er bare suverænt flotte og kreative. Dit printplade-pynt ser knald god ud. God søndag

    SvarSlet
  5. Vildt seje og flotte kort du har lavet. Smuk natsværmer, vildt at de findes så store i Danmark!

    SvarSlet
  6. To meget flotte og kreative kort!
    God Sankt Hans.

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte kort begge tomed masser af gode detaljer.

    SvarSlet
  8. Super flotte kort begge to.

    SvarSlet
  9. Super lækre kort begge to med massere af detaljer :-)

    SvarSlet
  10. Super sejt kort til en ung mand!
    Og kortet med drivhuset er bare fint!
    God ny uge lige straks og god Sct. Hans.

    SvarSlet
  11. Super lækre kort! Hvor er der mange skønne detaljer!

    SvarSlet
  12. begge kort er fantastisk flotte og så sejt med dimser og printplade og alt det du har sat på. Godt nok en stor natsværmer
    Du må have en god Sct. Hans aften

    SvarSlet
  13. Super skønne kort begge to med så mange lækre detaljer. Der fik jeg lige en ny idé til mine printplader...tak for det.
    God Sankt Hans.

    SvarSlet
  14. Sikke nogen fine kort, lækkert med hønsenettet, og sjovt med natsværmeren :)

    SvarSlet
  15. To super lækre kort der er så personlige med alle de fine detaljer du har på.... sikke en god ide at lave sit egen personlige stempel på den måde. Det må jeg prøve

    Ha en god uge

    SvarSlet
  16. Øj, for en "hest" du har der på hånden!! Det tror jeg sørme ikke rigtig jeg turde.... ;-)
    Det er jo nogle geniale kort du har lavet...det ene øjeblik er det råt, sejt og mandigt og det næste, er det romantisk og sart. Det er bare fedt ;-)

    SvarSlet
  17. Wauw jeg er da helt vild med dit tag kort... det er bare totalt fedt og sejt... det andet kort er også smukt og igen med mange detaljer... dejligt...

    SvarSlet
  18. Hold da k..., Lisa. Sikke nogle fede kort. Er vild med dem. Og have/cykle kort passer lige til mig også. Har dog ingen drivhus mere.

    SvarSlet