fredag den 19. april 2013

KORT


Jeg har været så heldig at søde LONE har sendt mig en tutorial på et højt
foldekort med tag og den skulle selvfølgelig afprøves og her er mit første forsøg
men bestemt ikke sidste.

Jeg har igen brugt papir fra gemmerne, Martha Steward punch og dies fra
Spellbinders, joy og Memory box.
De danske tekst stempler er købt hos Papirhimlen.

Hvis du er interesseret i en tutorial så send mig en mail og jeg skal sende den
til dig
Min mail adresse er  loenborg@familie.tele.dk










Kira skal til 16 års fødselsdag imorgen og Shila er vild med Mopser, så
selvfølgelig skulle der sådan en på hendes kort.
Jeg har lavet et staffelikort, hvor jeg har brugt (igen) papir fra gemmerne,
dies fra spellbinders og Marianne design







Imorgen tager jeg en tur til SAM så mon ikke jeg finder lidt nyt "legetøj" og møder nogen af jer.

                                            Mange scrap hilsner 
                                                        Lisa

6 kommentarer:

  1. Hvor dine kort søde, de oser af romantik.

    Vi ses imorgen. Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Super søde kort og ja Lone er bare en knag med at få lavet TUT'er... go' fornøjelse på SAM... jeg suser lige forbi og til KBH... vi har portræt fotografering i min mc klub i morgen...

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er det et flot og spændende nyt kort du har lavet.
    Lækkert papir og så fint pyntet.
    Dit mops-kort er også rigtig flot og en fin måde at bruge den flotte die på.
    Fortsat god weekend. Du har sikkert haft en dejlig dag på SAM og sidder nu og hygger med nye varer.....mon ikke.

    SvarSlet
  4. Super smukke kort... foldeteknikken på det øverste er så flot, den har jeg ikke set før.

    Ha en god søndag

    SvarSlet
  5. Altså... jeg er fuldstændig VILD med dine smukke kort! Jeg må vist bede om en tut :)

    Ha' en god søndag.

    SvarSlet
  6. Hvor var det bare dejligt at få hilst på dig i lørdags, er så glad for at jeg kom afsted alligevel. Dit foldekort blev bare super lækkert. Et skønt papirvalg og punchen passer perfekt. Vil da lige snuppe detaljen med en charm i den store tag. Har et hav ag dem men glemmer at bruge dem ;-)
    Hvis Shila er vild med mops'er så vil hun da knus elske det kort. Hvor er det bare skønt.
    Knus

    SvarSlet