mandag den 25. marts 2013

PARIS LAYOUT

Så er der blevet lavet et layout mere, hvor jeg har brugt papir fra Prima og en rest
"gammelt" Basicgrey samt nodepapir.
Metalblomsterne er lavet med metalfolie, sizzix die, embossingfolde, sort acryl-
maling og alcoholink.
Jeg har igen leget med en hjemmelavet maske, hvid gesso og sand.



Her et nær billed af en fantastisk spellbinders som også har fået metalfolie og derefter
ældet så den passer til den bronze figur som Kira sidder ved siden af.












                   
                                               Mange scrap hilsner
                                                           Lisa

15 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige ting du laver.
    Den blomster die er det den du gav mig en link til ?
    Eller hvad die er det også de små lyserøde ?
    Du kan hvis du vil skrive det til mig i den privat ting her .
    Knus Lilla

    SvarSlet
  2. Igen et mega lækkert LO du har lavet. Fantastisk smukke blomster.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare smukt.. og sikken en masse dejlige blomster..

    SvarSlet
  4. Super flot layout. Lækre bronceblomster. Og den maske med gesso og sand ser da forrygende ud!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot. Du laver nogle skønne ting!

    SvarSlet
  6. så lækkert LO. Selv om jeg ofte foretrækker det enkle, så må jeg sige jeg er vild med din stil :)

    SvarSlet
  7. Det er jo forrygendene flot, du er meget dygtig, dejligt at følge din blog. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare sindsygt flot. Sikke mange fine detaljer du har lavet. Og din metal-spellbinder og dine blomster er bare så skønne.
    Gad vide om du er klar over, hvor dygtig du er....? (nej, jeg forventer ikke du svarer...hihi)
    God påske.

    SvarSlet
  9. Wow, Lisa hvor er du dygtig! Kanon lækkert layout!
    God påske til dig.

    SvarSlet
  10. Du er bare så god til layout... og denne er igen en super smuk en af slagsen. Så fint med blomsterne

    God dag til dig

    SvarSlet
  11. ..... tak - tak fordi du igen inspirerede til at bruge en af mine nye spellbinder med folie - det ser fantastisk ud - havde bare ikke tænkt den tanke :-). KH og god påske

    SvarSlet
  12. der er kun at sig kanon rålækkert som altid
    God påske til dig

    SvarSlet
  13. aww super lækkert fed inspiration, nu har jeg osse linket til dig på min blog

    SvarSlet