lørdag den 20. oktober 2012

LAYOUT

Romantisk og tøset, det kan man vist roligt kalde det ;O)
Papiret er fra Prima, alle blomster er hjemmelavet af gammelt nodepapir, silkestof
og foerstof som er farvet med Chalkboard French Vanilla .
Stoffet bag billedet var oprindeligt hvidt men fik lige et bad i lidt kaffe så det
kom til at passe perfekt til papiret, nem og billig måde at farve stof på.









Som du måske har bemærket har jeg brugt masser af bling, de er fra dette gamle bælte
som jeg har været så heldig at finde på et loppemarked til den nette sum af 40 kr så
nu har jeg bling til et stykke tid.
                                                               Mange scraphilsner
                                                                          Lisa

11 kommentarer:

  1. Virkeligt flot layout.
    Lækkert at finde sådan et bælte.
    God weekend

    SvarSlet
  2. Et rigtigt lækkert layout.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Sikke et flot LO. Lige i min stil. Og ja tøset, men det er jo også to smukke tøser på kortet.
    Kærlig hilsen
    MosteH

    SvarSlet
  4. Hold da op et dejligt LO, lige min stil romantik og bling, bling så blir det ikke bedre, jeg har lige lagt mig som følger af din blog, havde ikke set den før. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Rigtig lækkert layout, med mange fine detaljer.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Super skønt LO i totaltøser farver :0)

    SvarSlet
  7. Super lækkert LO med de fineste detaljer. God søndag

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt..
    Rigtig smart med bæltet du har fundet og brugt
    til bling :)
    Det godt nok en billig smart måde :)

    SvarSlet
  9. Sikke et herligt loppefund!
    Flot LO, su har lavet der. Jeg glæder mig til at følge din blog, jeg er nemlig helt vild med din stil!

    SvarSlet
  10. Hvor er jeg glad for at du har været forbi min blog og jeg nu kan følge dig og dine værker! Det er jo rent scrap guf du har gang i!!! Hold da op, hvor er det flot og lige min stil. Jeg er også en anelse grøn i fjæset over det bælte du har fundet!! Uh, hvor er du heldig!! Jeg har nemlig været på jagt efter sådanne bling bling sten i metermål, og det sidste forsøg i min jagt, fik mig til USA og 2 feet kostede 300kr incl porto, men ikke told og moms. Øj, hvor jeg dog håber jeg kan være så heldig, som dig ;-)

    SvarSlet