lørdag den 27. juni 2020

TO X TAG


Jeg fortsætter min hyggelige leg med tag og denne gang vil jeg vise jer to.

Mine tag er lavet med CREALIES BIG TAG, jeg bruger genbrugs karton og limer 3-4 tag sammen så det bliver nogle tykke og gedigne tag.
Jeg har brugt papir fra restekassen og limet det på med DISTRESS COLLAGE MEDIUM.
De rustikke kanter på begge tag er lavet med  DISTRESS GRIT PASTE TRANSLUCENT og DISTRESS CRAYON.
De skønne Paper dolls finder du HER



Stjernerene er lavet med DISTRESS CRACKLE PAINT CLEAR ROCK CANDY som jeg har påfært med en pensel og da det var tørt malede jeg ovenpå med  DISTRESS SPRAY STAIN VINTAGE PHOTO  og lidt -speckled-egg/ SPECKLED EGG REINKER.

































Det grønne net på denne tag er fra et net hvor der har været citroner i, det var gult og for at opnå den grønne farve har jeg lagt det i et stykke plastik og dryppet lidt Alcohol ink Peeled paint på og "nullet" det rundt til det hele var grønt.























                                                            Mange scrap hilsner
                                                                         Lisa.

1 kommentar:

  1. Hold nu op, hvor er de fede. Og sikke en sjov idé med at genbruge et citronnet.

    SvarSlet