lørdag den 9. maj 2020

STJERNE KORT



 Jeg fortsætter min leg med DISTRESS CRAYONS som jeg er blevet ret glad for.
Baggrunds papiret er  fra CRAFT & YOUS SERIE MAN`S WORLD.
Uret er fra Sizzix og det finder du HER og de sorte border er ligeledes fra Sizzix og dem
finder du HER.
Stjernerne er fra Simple and Basic og dem kan du finde HER.

Papiret bag bølgepappen er lavet med STRATA PASTE der efter tørring er farvet med Crayons
Gathered Twigs, Walnut stain, Cracked pistachio, Black soot og Iced spruce og de samme farver har jeg farvet bølgepappet med.

Stjernerne er lavet af genbrugskarton som jeg har malet med HVID GESSO og derefter har de
fået et lag DISTRESS COLLAGE MEDIUM som gør det nemmere at påføre Distress Crayon
på.
Stjernerne er farvet med Distress Crayon Walnut stain, Cracked pistachio, Black soot og
DISTRESS ARCHIVAL INK BLACK SOOT

Sizzix uret er farvet med EMBOSSING GLAZE VINTAGE PHOTO og Cracked pistachio
Crayon.













































                                                              Mange scrap hilsner
                                                                           Lisa.

1 kommentar: